*ynspov*
Am ieșit din biroul lui tata după 2 ore. Părinții Lisei și ai lui Taehyung se ceartă pe coridorul liceului.
Abia se sunase de pauză iar Jungkook a venit direct la mine și m a pus să i povestesc tot ce a zis tata apoi a început să se holbeze la mine.
-
Yn..,
-De cât timp nu am mai fost singuri? mă întreabă apropiindu-se prea mult de fața mea.
-De când era să ți o iei la petrecerea lui Namjoon, zic eu rânjind și Jungkook dă din cap, vrând să plece în glumă. Dar l am tras înapoi la mine și m a luat de mână pentru câteva secunde, zâmbind ca tâmpitul.
Cred că Jungkook devine vechiul Jungkook.
-Vrei să ne întâlnim după ore? mă întreabă iar eu dau instant din cap.
Iar după ore am început să mă pregătesc pentru întâlnire chit că mergeam doar să ne plimbăm. M am machiat puțin și m am îmbrăcat frumos apoi m am dus să l anunț pe tata că plec.
-Unde te duci, mă întreabă tata de pe canapea, - Te vezi cu destrăbălata insărcinata?
-Doamne, tata, mă văd cu Jungkook.
Tata a oftat puternic și s a uitat urât la mine, -La 6 ești acasă.
-Dar este ora 5... Nu pot sta până la -...
-Comentezi?
Am oftat și m am grăbit să ies pe ușă.
*Jungkookspov*
Am ajuns pe aleea unde trebuia să mă întâlnesc cu Yn. După câteva minute o văd alergând spre mine.
-De unde atâta grabă? o întreb venind la ea să o îmbrățișez.
-În 48 de minute trebuie să fiu acasă, îmi spune gâfâind,deci n avem timp de stat.
Am început să râd, - Yn, tactu te bate dacă faci prostii?
-Nu, de ce?
-Atunci azi nu te mai întorci acasă, i am spus și s a uitat confuză la mine.
Ne am plimbat puțin apoi ne am oprit pe o bancă. A început să mi vorbească despre cât de tare o enervează Cindy.
-E atât de proastă. Îi plouă în gură când vorbește, și pe lângă asta... De ce râzi?
-Râd de fața ta.
-Ce are fața mea, întreabă începând să se uite în ecranul telefonului.
-Ți se umflă venele pe gât când vorbești de Cindy,spun râzând.
-Pentru că nu o suport.
-Da' ce are? Nu i așa rea,spun ironic.
Yn s a uitat ciudat la mine. -Ești nebun?
-Defapt nu e rea deloc mm..
M am uitat la Yn să i văd reacția dar nu făcea nimic. Se uita ciudat la mine în continuare, - Ești prost?
-Yn cred că-ți curge vena.
*ynspov*
-Deci chiar ești nesimțit, spun și îl împing pe Jungkook care râdea de 5 minute bune de mine . - Nu e amuzant.
-Doamne cum să fi geloasă pe Cindy, tipa are mustață.
Mi am dat ochii peste cap apoi am oftat scurt, -În 12 minute trebuie să fiu acasă.
M am ridicat de pe bancă dar Jungkook m a tras la loc și am căzut în poala lui. - Nu pleci nicăieri.
-Serios,o să se supere tata pe mine.
-Ai lipsit un semestru de la liceu și nu s a supărat.
-Ba s a supărat foarte tare, ce dracu.
-Ba nu...
-Jungkook, i am promis că o să l ascult.
-Și mie mi ai promis că ieșim.
-Dar am ieșit,i am spus și am încercat să mă ridic iar dar mă ținea strâns.
-Yn, ne am dus până la magazin apoi pe bancă.
-Și ce vrei să fac? îl întreb deja enervată.
-Să rămâi la mine peste noapte, mi a spus luându-mă de mână.
Am început să zâmbesc iar Jungkook și a dat seama de răspuns. Ne am ridicat de pe bancă apoi am mers pe jos până la conacul lui, unde ne am jucat jocuri și am vorbit câteva ore.
Era deja ora 10 seara iar tata mă sunase de vreo 7 ori.
-Jungkook, mă sună iar.
-Dă-l dracu.
-Jungkook,mi a dat mesaj!!!!
___________________
Tata(22:03)Tata: unde umblii
(22:05)Hei tata, Vin acasă mâine dimineață, o să ajung la liceu. :)
(22:05)Tata: da? Vorbim noi mâine dimineață atunci.
✅__________________
-Cred că am scăpat vie, spun zâmbind.
-Bine, atunci facem ceva mai interesant acum? mă întreabă Jungkook așezându-se lângă mine în pat.
-Orice.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction