-Adevărul este că Taehyung și cu mine am fost împreună pentru o scurta perioada dar nu a funcționat. După a început sa ma folosească și acum tipii lui care vor sa l trădeze vor sa ma pună pe mine sa scap de voi. Inițial Taehyung voia doar sa se răzbune pe tine pentru că te ai sărutat cu Ema.
Hmm, situația era una tensionata. Băteam cu piciorul în podea și cu mâna în șold, gândindu mă dacă să o cred sau nu. Ma uit în oglindă dinou înainte sa ma întorc spre Yn.
-Da mi un motiv să te cred, ii spun apoi se lasă liniștea.
- pot sa ți câștig încrederea, îmi spune apoi mă apucă de brat și ma trage spre ușa băii,Te ajut sa ieși de aici.
Am dat din umeri și am deschis ușa. Holul era plin ochi de lume. De după perete iese Seung, inamicul meu.
M am încordat când am dat nas în nas cu el și m a atins de umăr. - Cine te crezi, îl întreb și ma șterg unde m a atins.
-N ai murit încă, întreabă Seung ofticat dându și ochii peste cap. - Vad ca ai mult tupeu de umblii cu pieptul în sus prin casa fratelui meu.
Fratele cui?
-Credeai ca am uitat ca mi ai spart mașina, Jungkook? întreabă iar Seung apoi un tip vine la el și ii da un pachet.
-Jungkook, te rog, îmi spune Yn in șoaptă trăgându ma spre ieșire.
-Cum adică vii la mine, ma atingi și apoi îmi și vorbești de parca suntem prieteni, îl întreb pe Seung.
Seung râde puțin apoi își pocnește degetele. - Ce ai de gând sa faci?
La 180 de grade îmi rotesc mana și ii dau lui Seung un pumn în gura. Tot holul s a împărțit pe 2 tabere, a mea și a lui Seung.
Toată lumea striga și ținea galerie sa ne batem iar eu asteptam ca Seung sa se ridice de pe jos. Își număra dinții.
-Asta e pentru parbrizul spart, ii spun și ma aplec la el pe jos apoi ii iau cheia de la mașină și o arunc în sobă.
Toată lumea a început sa tipe și nu înțelegeam ce se întâmpla. Acum toată lumea ma și înjura.
-Ce ați pățit, fraților, și a cerut o,zic eu apoi apar Namjoon și Taehyung urcând scările spre mine.
-Am primit un apel, ce s a întâmplat cu cheia, întreabă Namjoon panicat.
Eram foarte confuz.
-Jungkook a băgat o in foc, a început toată lumea sa zică și sa arate spre mine.
Namjoon a făcut ochii cat cepele apoi s a aruncat în genunchi în fata sobei și a început sa se tavaleasca.
-Jungkook... șoptește Namjoon nervos. Cheia aia era singura cheie a vilei, acum cum încuiem vila când pleacă toată lumea acasă?!țipă Namjoon la mine.
Am tresărit apoi m am dus la sobă ca să vad dacă mai exista cheia. Doar praf de ea.
-Si vrei sa îmi spui ca vila are doar o cheie? întreb puțin suspicios
-Proprietarul vilei este tipul ala cu care m am certat, fratele lu Seung. A spus ca dacă am grija de vila lui sa nu fie sparta de hoți pentru 7 zile cât este el plecat, uita de faptul ca m am văzut cu gagica sa. Și da, vila are doar o cheie pentru ca a pierdut o pe cealaltă și sta singur aici, idiotule.
-și care sunt șansele sa vina hoții peste vilă în astea 7 zile, sa fim serioși, întreb dându mi ochii peste cap.
-Bine, Jungkook, eu te las pe tine responsabil aici dar dacă aud ca a intrat cineva în casa, tu te duci pe mâna proprietarului.
-Pf, contează pe mine, spun și ii fac cu ochiul.
Au trecut deja 24h de la petrecere și totul era în ordine. Taehyung era plecat prin vilă iar restul băieților aveau treaba cu bautură și substanțe. Yn și încă 2 fete, iubitele lui Hoseok și Jin , stăteau toate într o parte opusa a vilei.
Era vreo 3 dimineața când nu puteam sa dorm. Stăteam la etajul 1 al vilei în dormitor și ma foiam in pat. Toată casa dormea. Deodată se aude un zgomot și ma ridic imediat din pat. Am fugit la geam și am văzut o gașca de vreo 20 de indivizi cum încercau sa spargă vila.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction