Aventura amoroasă cu președintele

522 33 14
                                    

Taehyung's pov

A trecut o lună de când m am trezit iar astăzi aveam posibilitatea să mă întorc acasă. Am fost ajutat de Namjoon și Yoongi să urc în scaunul cu rotile până la mașină.

"Ar trebui să fi mai fericit. O să îți cunoști copiii azi." îmi spune Namjoon apoi îmi dau o palmă peste frunte.

"Ce a fost în capul meu?" întreb știind că nu sunt pregătit să fiu tată.

"Știu că e greu, frate, de aia suntem aici cu tine. Ca să te ajutăm."

"Acum puteți să îmi explicați de ce am 2 copii și sunt împreună cu 'breton'?"

"Ai lăsat-o gravidă în liceu." râde Yoongi.

"PVOAI!" Am oftat apoi m am dat cu capul de geamul mașinii.

"Atât de idiot sunt?"

"Abia aștept să auzi tot ce ai făcut tu anii ăștia." râde Namjoon apoi parchează mașina și mă ajută să urc în scaun.

Nimic nu îmi părea familiar în zonă. Când am intrat în casă am simțit un puternic miros de parfum de femeie. Apoi copiii care au început să urle simultan.

" Du-mă înapoi. " mă plâng eu.

"Frate, sunt fetițele tale. Și sunt frumoase foc." zâmbește Namjoon.

"Păi dacă-s ale mele."

Am oftat adânc apoi mi am împins singur scaunul. Lisa a venit zâmbind la mine și m a luat în brațe apoi m a sărutat. Am sărutat o înapoi.

Am intrat în dormitor și am văzut 2 paturi de bebeluși lângă baldachinul meu mare și frumos.

" AGHHH, ÎMI ADUC AMINTE DE PATUL ĂSTA!" țip apoi mă pun în pat și mă întind fericit.

Am văzut și fetițele. Erau albe ca laptele și aveau destul de mult păr în cap.

"De ce au ochii albaștrii?" întreb confuz.

"Nu știu... Cred că e gena bunicii mele." spune Lisa zâmbind apoi le ia în brațe.

Ce mă speria cel mai tare era faptul că semănau cu mine prea mult.

"Cum le ai botezat?" întreb luând o în brațe pe una din ele.

"Ea e Christine , iar ea e Isabella." îmi spune Lisa zâmbind.

"Ce nume s astea? Nici n am auzit de ele." mă răstesc la ea. "Nu puteai pune ceva mai frumos? Cum ar fi Taehyung?"

"Unele lucruri nu se schimbă niciodată." râde Namjoon din spate apoi vine la Lisa și o roagă să plece din dormitor ca să vorbim ceva.

"Frate, acum cred că ești destul de pregătit ca să afli cine suntem defapt." îmi spune Namjoon.

M am uitat confuz la el.

"Tu, eu, Jungkook, Jimin, Yoongi... Suntem infractori. Căutați în toată Asia. Avem identități false acum. Nu ai fost împușcat degeaba. Și Jungkook nu e doar un băiat de treaba care voia să te salveze. Jungkook a fost șeful Mafiei și avea mulți dușmani. Tipii ăia au fost trimiși să ne împuște. "

"Frate, știu că probabil nu ai vrea să auzi asta dar... Nici noi nu ne așteptam ca Jungkook să se ducă asa repede.. Dar nici nu îi dădeam mai mult de 30 de ani."

M am încruntat. "Poftim? De ce??!"

Namjoon a oftat apoi s a întors spre peretele de sticlă. "Are foarte, foarte mulți dușmani. Oameni care vor să îl omoare. Defapt, nu doar el, toți avem. Și mă tem că dacă nu facem ceva, vom sfârși ca el."

"Namjoon, ce ai, ești nebun? Glumești, nu? Nici măcar nu a murit încă. " întreb speriat.

"E amuzant că noi am mai avut discuția asta odată înainte să intri în comă."

"Ce discuție?"

"Taehyung, dacă Jungkook nu se trezește în următoarele 3 luni, va trebui să plecăm fără el." îmi spune Yoongi.

"CE?! E imposibil să se trezească așa repede, sunteți nebuni? Și unde să plecăm? Ați înnebunit? De ce vorbiți de parcă o să dispărem definitiv?"

"Teoretic chiar asta o să se întâmple." îmi spune Namjoon serios, cu mâinile încrucișate la piept.

"Puteți să îmi spuneți direct ce o să se întâmple?! Nu s atât de prost încât să mă luați pe ocolite. "

"Ok, are dreptate. Nu putem să mai ținem planul ascuns." spune Yoongi.

"Yoongi, Jimin, Y/n, Lisa, copiii voștri, viitorul copil al lui Y/n,tu, eu și Jungkook, dacă se trezește, o să dispărem de aici complet." spune Namjoon apoi vine la mine și mă ia de umăr.

"De ce? Și când, și unde?"

"De ce? Ca să nu fim omorâți. Când? In 3 luni maxim. Unde? Foarte departe de civilizație. O să afli la momentul oportun."

"Păi și fetele știu?!"

"De vreo 6 luni." spune Yoongi apoi oftez ușurat. Bine că sunt fetele de acord.

Mă încânta destul de tare ideea totuși.

Namjoon și Yoongi m au ajutat să mă urc pe scaunul cu rotile apoi m au dus la kineto terapie.


Jimin's pov

Mă uitam stresat la suma pe care o aveam în cont. Doar 5 milioane de dolari. Trebuia să mai fac rost de încă 195 până la finalul verii.

Și am stabilit deja cum.

Am urcat în limuzină și am dat adresa șoferului direct la conacul domnului președinte. Aveam în cap un plan, pot spune, extrem de murdar, dar pentru Jungkook trebuia să bag mâna și în cele mai adânci locuri.

Ajuns la conac, îmi pornesc camera de la telefon ca să filmez apoi o așez pe masă în livingul mare, undeva cât să nu se vadă, începând să strig după președinte.

Știam că domnul președinte a prins o pasiune pentru mine și era timpul să profit.

Eram îmbrăcat într o cămașă pe jumătate descheiată din stofă și o pereche de blugi negrii mulați.

Domnul președinte a ieșit din salon îmbrăcat doar într un halat, fericit să mă vadă.

"Te servesc cu un vin?" mă întreabă zâmbindu-mi.

Am refuzat politicos apoi am scos un dosar din geantă prefăcându-mă că am venit la muncă.

"Mmm, ce bine miroși." îmi spune domnul președinte apoi îmi geme numele.

Brusc m a luat panica. Voiam să l fac să mă sărute, nu să mă violeze.

"Domnule, avem contracte de semnat." spun și trântesc contractele de masă dar domnul președinte dărâmă masa cu piciorul și se așează peste mine.

Și a dat halatul jos rămânând gol. L am lăsat câteva secunde să mă sărute ca să se prindă bine pe cameră apoi am început să mă zbat.

" Mmm, facem roleplay, îmi place." geme președintele.

Am început să țip și să mă foiesc dar nimic nu dădea rezultat.

"Mhmmm, urcă-te pe mine. Călărește-mă." îmi șoptește el în ureche.

"Ia mâna de pe mine, perversule."

"Dahhh, fă mă pervers, îmi place. Doamne, ești cel mai frumos bărbat pe care l am văzut vreodată. Lasă mă să ți arăt cum se simte dragostea adevărată." spune el.

M am speriat când am auzit tâmpeniile astea. Îl împing de pe mine, îmi iau telefonul de pe masă și fug afară. Am zburat direct în limuzina care mă aștepta apoi am dat locația la secția de poliție.



Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum