*Jkpov. *
Stau pe canapea admirând priveliștea de pe geam până când privirea îmi zboară către Namjoon. Stătea liniștit pe fotoliul din colțul living ului nostru uriaș, parcă absorbit de gânduri. Deodată rânjește ca tâmpitul și se întoarce, tresărind când mă vede.
-De când ești în cameră?
-De când rânjești pervers la un perete??!
Acesta a oftat apoi a rânjit iar.
- Jackpot, Jungkook, Jackpot...-Namjoon, te rog nu îmi spune că are legătură cu tipa pe care voiai să o injectezi acum cateva săptămâni.
-Stai calm frate. N am s o fac.
Am expirat ușurat. Dacă Namjoon se atinge de tipa aia, intră tot grupul în probleme, dar se pare că a înțeles.
-N am s o fac eu,continuă acesta făcându mă sa tresar de pe canapea.
I am aruncat o privire nervoasa iar el mi a rânjit pervers. Yoongi nu s ar baga în prostia asta, Taehyung clar nu are timp, el la ora asta e în club după "cliente", atunci...
-Namjoon, nu îmi spune că -
-Exact, l am trimis pe El Chapo să o ia pe tipă.
Calmul din vocea lui era cel mai amuzant.
-Cum adică să o ia? Vrei să spui, să o injecteze apoi să o scoată din club??
-A, nu, de asta se va ocupa y/n.
-Poftim?! Ești nebun? Tu știi măcar de ce e în stare Chapo?! am țipat la el dar nu s a clintit.
-Sincer, nu. Îl cunosc de 2 zile.
Răspunsul lui a fost de ajuns. Am pus mâna pe telefon și am sunat o pe y/n.
*y/npov.*
-Alo? răspund la telefon fără a mă uita la cine a sunat.
Telefonul mi l țineam sprijinit de umăr dat fiind faptul că, căram o tipă spre ieșirea din local.
-Ești proastă?!
-Jungk-...?
-Las o pe aia acolo și pleacă din club. Tipul care așteaptă în față o să te-....
Tipul care mă aștepta în față a intrat după mine în local și mi a smuls telefonul înainte ca Jungkook să termine ce avea de spus. M a luat cu o mână pe mine și cu o mână pe tipa drogată și ne a urcat în mașina lui.
*Jkpov. *
-Alo...?NAMJOON, a închis , ce înseamnă asta?! întreb panicat.
Deodată Namjoon s a ridica de pe fotoliu ca fulgerul și și a luat portofelul.
-Ok, cred că Chapo nu e așa de de treabă precum credeam. Ah frate, stai, îmi spusese că pusese ochii pe cineva de la noi din liceu da nu mă așteptam să vorbească de y/n.
-Ești nebun?! Cum să pună ochii pe Ea? Are 37 de ani!
Mi am luat paltonul și am fugit cu Namjoon către mașină, el la volan iar eu pe dreapta, și am pornit către vila lui El Chapo.
-De ce ți ai luat portofelul și nu pistolul? îl întreb dar acesta era prea atent la drum ca să mi răspundă. - Stai, nu încolo e drumul spre casa Lui Cha-... Namjoon... Unde mergem?!
Eu puneam întrebări iar Namjoon stătea nonstop cu ochii în telefon. M am panicat așa că am vrut să mă răstesc la el dar când m am întors, mâinile lui,amândouă, erau pe telefon.
-ȘI MAȘINA CINE O CONDUCE?! țip și fix atunci mașina s a bușit de un copac. Noroc că e strada goală.
A început sa iasă fum iar Namjoon trimitea vocale în engleză în timp ce fugea. Norocul lui că nu înțeleg engleza.
Mă țineam după Namjoon care mergea încontinuu de vreo 10 minute.
-Unde dracu mergem?! Am făcut accident, ai lăsat mașina în mijlocul drumului. Jumate de drum m am certat singur și tot SINGUR s a condus și BMW ul nostru.
-Fostul nostru BMW, mă corectează Namjoon punând accent pe primul cuvânt.
Atunci mi a atins și ultimul nerv. Mi am bagat telefonul în buzunar și i am dat un pumn în față.
Ne am bătut până când de nicăieri au apărut 3 tipi. Știam că am intrat în probleme având în vedere că Namjoon nu a lăsat o pe tipa drogată din club în pace.
-Psst, Namjoon, șoptește unul din tipi, îmbrăcat tot în negru, cu gluga în cap și cu eșarfa peste gură.
-Marfa, adaugă el uitându se în stânga și în dreapta.
A întins mâna iar Namjoon s a ridicat de pe jos de parcă nimic din bătaia noastră nu s ar fi întâmplat.
Scoate Namjoon din buzunar un pachet alb și il dă tipului care la rândul lui îi dă lui Namjoon un pachet destul de mare iar peste un minut se face nevăzut în întuneric.
Cât mă certam cu Namjoon, a aparut și Taehyung de nicăieri, gâfâind,cu sânge pe mâini.
-De ce ai sânge pe mâini și de unde ai apărut?
-Deci doamne am dat de o virgină fix în spate și stai să vezi fază, începe el să povestească dar Namjoon îl întrerupe.
-Dar nu de asta am venit aici fraților, am intrat în probleme MARI , spune Taehyung destul de panicat.
-Namjoon, idiotule! Ești un mare tâmpit, EL Chapo a luat o pe y/n dar nu i a făcut nimic.Ea e acasă. El nu o vrea pe ea,spune Tae repede, gâfâind continuu.
-Atunci pe cine vrea?! întreb panicat.
-Pe tine.
-??????????????
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction