Am căscat ochii la geam până am realizat ce se întâmplă : 20 de indivizi încearcă să intre peste mine în casă.
M am șters rapid la ochi și am început sa îmi caut telefonul pe întuneric dar era prea târziu pentru ca de afara nu se mai auzea niciun zgomot, ceea ce însemna că indivizii ori intraseră în vila, ori plecaseră.
Am ieșit ca fulgerul din camera și am fugit pe scări apoi pe holuri aproximativ 2 minute pana am ajuns la camera lui Namjoon. Era împreună cu o fată.
Am plonjat la Namjoon în pat și l am trezit. Namjoon aproape a avut un atac de panică și când m a văzut, s a speriat și mai tare. Fata cu care dormea, Cindy, a țipat tare apoi a sărit în brațele lui Namjoon
-Ce dracu, întreabă Namjoon gâfâind cu mâna pe inimă.
-Namjoon, a intrat cineva in casă, spun eu panicat.
Namjoon a oftat ușurat apoi s a ridicat din pat, -Cine are tupeu sa îmi strice mie somnul, spune și începe să caute ceva prin sertat, cu greu, din cauza întunericului.
-Nu știu, vreo 20 de indivizi, spun eu iar Namjoon se întoarce la mine și se uită încruntat.
-Câți ? întreabă apoi cu o voce aproape moartă și îmi arunca telefonul lui, luând o pe Cindy din pat.
-Jungkook, sună l pe Yoongi și spune i să îi ia pe ceilalți și să îi ducă în camera de urgență.
L am sunat rapid pe Yoongi apoi am fugit după Namjoon in camera de urgență. Ne am uitat pe camerele de filmat din casă. Erau 18 inși de vreo 30 de ani care se plimbau la noi în vilă ca pe bulevard.
-Jungkook, îmi spune Namjoon cu ochii cât cepele pe ecranele camerelor de filmat.
-Da, mă întorc către el panicat.
-Jungkook, ăștia nu s hoți,spune Namjoon apoi deschide ușa camerei de urgență ca să intre înăuntru Yoongi cu restul găștii.
M am întors repede și m am dus la Yn care era toată înfășurată într o pătura, îmbrățișată cu iubita lui Jin.
-Ești bine? o întreb iar ea îmi spune că da.
Mă întorc iar la Namjoon ca să înțeleg mai bine ce se întâmplă. - De unde știi că nu s hoți?
-Pentru că sunt în vilă de aproape 5 minute și încă nu au atins nimic, e clar că ei caută pe cineva, verifică toate încăperile, nu au venit sa fure.
Între timp Taehyung care era foarte calm a sunat politia. 2 fete aveau chef de prostii cu Taehyung în timp ce noi eram căutați de 18 indivizi ca să fim omorâți.
-Fetelor, potoliți vă, țipă Taehyung ofticat după care vine la mine și îmi șoptește ceva la ureche apoi se duce la Namjoon. Nu am înțeles nimic.
-Frate, secția de politie e la 10 metrii de vila asta, de ce nu a venit nimeni încă?! întreabă Yn nervoasă.
Namjoon a dat din umeri continuând sa urmărească ecranele camerelor de filmat. Deodată pe camere apare o filmare live din casa noastră, erau indivizii care ne au intrat în casă.
Ne am adunat toți în fața marelui ecran și am așteptat ca indivizii sa și dea cagulele jos. Yn filma tot ce apărea pe ecran.
-Namjoon, Yoongi, Taehyung, Jin, Hoseok, Jimin, și minunatul vostru lider, Jungkook... Mhmm.. Credeați că scăpați după ce ne ați vândut 2 ani de zile droguri false? întreabă unul din tipi apoi își dă cagula jos. Era unul din prietenii lui Seung,toti îl știam.
Ne am întors toți șocați spre Namjoon care a înghițit în sec. - Poftim?! am țipat nervos apoi aproape am sărit sa l bat dar Jimin și Taehyung m au oprit.
-Calmează te, frate, îmi zice Jimin.
L am împins apoi am încercat să sar iar peste Namjoon dar băieții m au oprit iar.
-Cum adică le am vândut droguri false, idiotule?! tip eu iar Namjoon încerca să scoată ceva pe gura dar nu i venea nicio scuză.
-Ai spus ca drogurile tale sunt de cea mai mare calitate, am țipat la el iar el a început sa nege.
-N am spus asta niciodată, spune Namjoon.
Flashback
"Deci băieți, regula numărul 1 în grupa noastră de dealeri este să nu vindem DECÂT droguri de calitatea 1, nu fake uri. Droguri de calitate pt oameni de calitate, ne respectam." spune Namjoon.
End of flashback
-Ce facem?! întreabă Jimin
-Ne batem cu ei, ii spun apoi deschid ușa.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction