*Jjks pov. *
Trecuseră toate examenele pe care le luasem cu brio mulțumită ajutorului yn-ei. Mai erau 2 săptămâni până la vacanța de vară iar directorul organizase o excursie în capătul celalalt al țării.
Între timp reușisem să mă și împac cu Taehyung, Namjoon și restul. Stăteam toți în ultimele rânduri din spatele autocarului , eu cu Taehyung, Namjoon cu Jin, Yoongi cu Jimin iar Hoseok cu iubita lui. M am ridicat puțin strategic ca să mă uit după yn dar era prea în față ca să pot vorbii cu ea.
-Jucăm adevăr sau provocare, întreabă Jin.
Ne am strâns toți mai aproape și am început să dăm piatră-hârtie-foarfecă. Rămăsesem doar eu și Taehyung care mă bătuse așa că m am așezat mai bine. - Adevăr.
Taehyung a tușit apoi s a uitat la mine rânjind. - Bun, este ceva ce chiar vreau să știu...
Faptul că trăgea de timp mă enerva, - Spune odată.
-Cât timp am fost eu plecat prin America, tu și yn ați făcut sex?
Întrebarea lui mi a dat de gândit puțin , -... Aproape ?
Taehyung s a mirat apoi a trecut cu privirea la ceilalți.
Următorul a fost Jin care a ales provocare. Namjoon și a cerut scuze înainte să l bufnească râsul apoi i a făcut semn către una dintre tipele populare ale liceului. - Te duci la Cindy și o întrebi dacă vrea să îți dea un oral.
Jin și a mărit ochii și apoi s a întors spre Namjoon, -Căscați ochii copii căci asta e prima și ultima dată când Jin propune unei fete, și nu o fată lui Jin spune Jin ridicându-se încrezător.
S a dus la Cindy și i a șoptit ceva la ureche iar într o secundă aceasta l a pupat pe obraz și l a tras în baia autocarului. Înainte să intre înăuntru, Jin ne a făcut cu ochiul și și a mușcat buza.
-Jimin, adevăr sau provocare, îl întreb
-Adevăr, spune el ridicându-și capul din poalele lui Yoongi.
-Ești gay?
Blondul și a ridicat sprâncenele apoi s a uitat la Yoongi, - Cred că îmi place de Yoongi Hyung, spune rostind, făcându-ne confuzi dacă era serios sau nu, apoi se întoarce spre Taehyung care a ales tot adevăr.
-Este adevărat că ai plăcut-o pe yn, întreabă Jimin intrigând atmosfera.
Taehyung a început să râdă apoi s a uitat la Jimin, - Puțin, e drăguță dar nu e genul meu. Mie îmi plac fetele cu mai mult machiaj și mai puține haine.
-Dar Jungkook? Voi sunteți împreună, nu? întreabă Taehyung care a rămas uimit când am dat din cap negativ.
-Înainte să iasă din grupul nostru mereu credeam că sunteți împreună pe ascuns, spuse Jimin sorbind din cana de Starbucks așezat între poalele lui Yoongi care apropo arăta foarte bine în bandata aia.
Mi am ridicat sprâncenele începând să râd. -Nu am fost și nici nu vom fi. E cu 3 ani mai mică decât mine, mie îmi plac fetele mai mari. Plus că nu e genul meu.
-Ăhăăăăă, spune Jin apărând de nicăieri cu părul ciufulit iar Cindy făcându-i cu mâna . -Ești doar orgolios că ați fost certați aproape 2 ani dar acum ești iar mort după ea.
Idiotul știe să citească oameni. - Ăhâm, hai să nu ne pripim. Al cui era rândul, întreb luând chipsurile în mână.
-Ooooo, Jungkook e îndrăgostit! țipă Taehyung. Toate colegele de la clase s au întors la noi.
-Jungkook oppa are crush?
-Oppa, de cine îți place? mă întreabă Soojin, altă fată populară din liceu.
Mi am pus mâna pe frunte iar 3 fete au venit la mine. M am uitat urât la Taehyung apoi m am chinuit să alung pe toată lumea ca să continuăm discuția.
-Unde am rămas, întreb rușinat.
-Jungkook ai fane, mă bate Jin peste umăr, - Începi să-mi semeni.
După ce am ajuns la hotel, mi am ales camera cu Taehyung și am urcat bagajele apoi am făcut un duș.
Era 10 seara iar Taehyung era îmbrăcat de club.
- Unde mergi, întreb întinzându-mă în pat.
-În camera fetelor, spune trecându-și mâna prin păr.
-Hm?
M am ridicat din pat și m am dus la oglindă. Bine Jungkook, hot ca de obicei .
-Aranjează-te aranjează-te că vine yn aici.
-CE?!!?
Am fugit la dulap și m am îmbrăcat în timp ce Taehyung se dădea cu parfum. -Stai calm că nici ea nu știe. Colegele ei de cameră m au chemat să bem un "suc", dar o s o aduc pe ea aici că nu mă ating de femeia fratelui meu, spune el făcându-mi cu ochiul.
-Ești nebun,spun aranjându-mă.
-Mă distrez și eu, și vezi că mâine dimineață la prima oră o să ieșim din hotel să ne întâlnim cu niște persoane să vindem marfă. Până atunci ai timp să te distrezi.
Taehyung mi a aruncat un pachet de prezervative apoi și a luat geaca de piele de pe scaun.
-Aveam și eu, spun și le bag în buzunar.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fiksi Penggemar-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction