Ruleta Rusească

475 34 3
                                    

Y/n's pov

Nu mă puteam opri din plâns. După ce ne am certat cu Jungkook, a vrut să se întoarcă după Namjoon și Yoongi dar l au prins 2 băieți mari și l au lovit direct în cap cu un pistol.

Eu și Lisa ne am dat în spate speriate dar tipii ne au prins și ne au legat iar.
L au luat și pe Jungkook care nu se mai trezea și ne au dus pe toți într o cameră.

"Ce i ați făcut?!" țip eu la Liam.

În cameră au fost aduși și Namjoon și Yoongi. "Nu fuge nimeni de aici. Trebuie să fiți cu toții de față la ce se va întâmpla." spune Liam punând o cameră de filmat pe masă.

A dat REC.

Unul dintre tipi i a dat mai multe palme lui Jungkook pentru că nu se mai trezea.

"Liam, nu ai idee în ce căcat te ai băgat." spune Namjoon nervos,uitându-se cu ură la el.

"Știi că nu întotdeauna câștigați voi, nu? Ne ați omorât șeful. NI L AȚI LUAT PE TAEHYUNG!"

"ȘEFUL TĂU ERA FRATELE NOSTRU. AM COPILĂRIT CU TAEHYUNG ȘI DACĂ MAI ZICI ODATĂ CĂ NOI L AM OMORÂT-... "

"De unde știi că e mort?" îl întrerupe Yoongi pe Namjoon apoi Liam bufnește și își șterge lacrimile.

"De unde știu? PENTRU CĂ ȘTIU! Nu s-a mai trezit de 4 ZILE. L ați împușcat direct în inimă."

Yoongi s a ridicat de pe scaun și l a luat pe Liam de gât chit că avea mâinile legate apoi a început să îl înjure.

"Nu l am împușcat niciodată pe Taehyung. TIPUL CARE NE A FALSIFICAT ACTELE A FĂCUT O."

"TIPUL ĂLA E MORT!"

"E mort pentru că s a sinucis după." țipă Namjoon.

M am întors la Jungkook simțindu-mă vinovată căci l am acuzat pe nedrept. Mi a sărit inima din piept când am văzut că avea ochii întredeschiși.

I am dat un cot lui Yoongi ca să vadă apoi a văzut și Liam.

"Aaa,s a trezit șeful mafiei." îl apucă pe Jungkook de hanorac și îl ridică forțat în picioare ca pe o marionetă.

Jungkook era pe jumate adormit și se clătina .

"Ce vrei de la noi că nu înțeleg.." întreabă Jungkook cu o voce moartă apoi tușește.

"Nu e clar? Îl răzbunăm pe Taehyung."

"Ce parte din TAEHYUNG NE A ADUS ACOLO nu înțelegi?! E ȘI VINA LUI! " țipă Jungkook dar Liam îl ia de gât ca să tacă.

"Alege, Jungkook, tu sau Y/n?"

"Jungkook sau Y/n ce!?!" întreabă Namjoon neînțelegând la ce se referea Liam.

"Eu." spune Jungkook confuz apoi Liam nu mai stă pe gânduri și îl împușcă direct în piept.

"CE AI FĂCUT?!" țip eu ridicându-mă.

Am fugit toți la Jungkook care sângera îngrozitor.

"Nu, nu, nu, nu..." suspină Namjoon cu mâinile în cap.

"Cheamă ambulanța. Y/n, cheamă pe cineva."

"Nu cheamă nimeni nimic. O să stați aici legați și o să vă holbați la" șeful mafiei" cum moare. " spune Liam apoi își ia băieții, închide camera de filmat și pleacă. Ne am dezlegat unii pe alții rapid.

" TELEFONUL, SUNĂ SALVAREA! " tipă Yoongi.

" Ne au luat telefoanele. " țip eu apoi mă întind pe podea.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum