Pregătire personală cu Jungkook

1.2K 67 5
                                    

*Jjk pov*

Așteptam în fața casei directorului să răspundă cineva ca să pot începe "pregătirile" pentru examene.
Nu aveam niciun interes să iau examenele, puteam plăti ca să obțin diplomele alea, dar am venit pentru yn.

Directorul m a primit înăuntru, -Ai întârziat, mi a reproșat apoi m a condus spre camera cu masa (dining room).

Am luat loc pe scaun făcându-mă comod în timp ce admiram vila. Era mare, dar nu conac, cum îmi plăcea mie. Aspiram în gânduri până a apărut și yn și a luat loc în fața mea.

-Yn,am fost chemat de secretară urgent la liceu, mă întorc până la cină, spune directorul apoi își ia sacoul și iese grăbit.

Se pare că Jungkook dă gol în seara asta.

-Deci să înțeleg că ești singură acasă, întreb băgându mi cărțile în geantă.

Yn a dat afirmativ din cap apoi s a uitat la mine de parcă ar fi vrut să mi ceară o favoare. - Jungkook...?

-Ce este?

-Mai știi când mi a căzut telefonul în baltă în America? S a stricat și... N am mai intrat pe Instagram de aproape o săptămână și...

-Nu Yn, nu te conectezi pe telefonul meu.

-Dar de ce?? Te rog, e urgent, trebuie să vorbesc cu cineva. Te rog, va dura puțin.

Am oftat și i am dat telefonul apoi mi am întors privirea pe pereți pentru a o lăsa să și bage contul. Dar după un minut m am întors iar ea îmi citea mesajele cu Taehyung.

Am încercat să i iau telefonul din mână dar a fugit în cealaltă parte a camerei și s a uitat amenințător la mine. - I ai spus lui Taehyung că sunt disperată și proastă? și chiar te aștepți să ți primești telefonul înapoi?

-S a întâmplat acum o săptămână, i am reproșat apropiindu-mă de ea. Am încolțit o în stânga camerei și am reușit să mi recapăt telefonul apoi l am pus în buzunar, întorcându mi privirea spre ea.

-Mă gâdili, mi a șoptit când mi am apropiat mâinile de corpul ei, amintindu-mi brusc de noaptea de acum câteva zile.

Și ceva mă făcea să vreau să continui.

Am făcut un pas în față și m am lipit de yn apoi am coborât și mi am presat buzele de ale ei, pornind un sărut lung ce a continuat până am tras o pe unul din scaunele de la masă. M am așezat iar ea s a pus pe poala piciorului meu drept apoi i am dat cardiganul jos și i am desprins părul.

-Ești frumoasă, am simțit nevoia să i spun înainte să i dau părul după ureche.

Dar ea a râs, - E prima dată când îmi faci un compliment.

-Mai vrei? o întreb așezând-o mai bine le poala mea.

Ea a dat afirmativ din cap și și a pus mâinile după gâtul meu. - Ai sânii mari.

-Ceva din interior ?? îmi spune Yn atingându-și mâinile reci de abdomenul meu.

Am respirat încet și i am luat mâna mică într-a mea, apoi ne am unit degetele. Am tras mult de timp fără să vreau iar tatăl ei deja ajunse acasă dat fiind faptul că mașina tocmai fusese parcată în garajul ce era perete n perete cu camera în care ne aflam.

Am ridicat o pe Yn de pe mine și mi am pus cărțile în geantă. - Poate ne vedem zilele astea, i am șoptit apoi am apucat o iar de mână pentru câteva secunde și am ieșit pe ușa casei, salutându l pe dl director.

_______________________________


Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum