*yns pov*
Eram in mașină cu Namjoon, Yoongi, Taehyung și Jungkook de mai bine de jumătate de oră . Deodată parcăm undeva în spatele unui Mall și coborâm pe rând din mașină.
-Ce căutăm aici, întreb dar Namjoon mă întrerupe.
-Shh,taci din gură, avem nevoie de ghivece noi, a șoptit grăbit.
-Frate, uite cine vine! Jungkook s a repezit la Yoongi iar eu mă uitam mirată în părți . - Ce caută el aici? întrebă Taehyung.
M am întors sa văd despre cine era vorba și m am speriat. Nu era un om normal, era probabil un ganterist, negru, de 2 metrii. De unde se cunosc băieții ăștia cu asemenea persoane?
Am trimis un mesaj aproximativ un minut dar după ce am ridicat privirea din telefon, eram toți 5 înconjurati de vreo 5 culturiști nervoși.
-Spune-ți-mi vă rog că sunt prietenii voștri , am șoptit spre cei 4 .
-Mai bine, spuse Yoongi, sunt inamicii noștri,și îmi zâmbește șalant.
-Stai calmă , Yn, te apărăm noi, Taehyung mă bătuse pe umăr sigur pe el.
-Luați-o pe ea, băieti, e liberă , Namjoon s-a repezit la cei 5 și m a împins în față.
Am înghițit în sec și m am uitat urât la el. - Ești nebun?
-Jungkook, vreau marfa! Unul dintre tipii periculosi făcuse un pas spre mașina lui. I a rupt oglinda mașinii fără să se clintească apoi mi a făcut cu ochiul.
Jungkook a clipit de 2 ori și a oftat ofticat . - E a treia oară când rupi oglinda,tâmpitule.
-Marfa,Jungkook, marfa..
-Altfel ce, Seung?
-Altfel o să sfârșești la fel ca acea oglindă ,a spus Seung urmând să rupă și a doua oglinda de la mașină.
Jungkook era nervos din cale afara în timp ce Yoongi și Namjoon se certau cu 2 dintre prietenii lui Seung.
-Mai atinge-te odată de mașina mea și o sa iasă urât , Jungkook l a amenințat .
Seung a început să râdă și a dat cu piciorul în faruri. Acum erau și ele pe jos.
Jungkook și a scos briceagul din buzunar și s a apropiat de Seung.
M am dat speriata înapoi, nevrând să ajung implicată în această tâmpenie, dar m am împiedicat de cineva. M am întors, rugându-mă să fie Taehyung, dar era un inamic.-Nu mă atinge, dubiosule. Știi cine e ta-
-Las-o in pace, Jung, a spus Taehyung calm, apărând de nicăieri.
-Altfel ce? Jung m a apucat strâns de fund și mi a dat o palma peste șold dar i a picat fața când de după mașini au apărut încă 4 băieți .
-Credeați ca scăpați așa ușor ? Yoongi a râs dar a primit un pumn în burtă . Namjoon a sărit direct la bataie. Ceilalți 4 "prieteni" ai lui Taehyung, ce păreau sincer să aibe peste 40 de ani, s au implicat și ei.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction