În celulă cu Namjoon și Yoongi

421 33 1
                                    

Jjk's pov

"Hai, Jimin.. Răspunde..." mormăie Namjoon cu telefonul la ureche. "Ce dracu face cu telefo-... Ăă, da? Alo???"

M am ușurat când am auzit că Jimin a răspuns. Namjoon a sărit în sus și el. "Ultima noastră șansă." zic eu.

"Frate, fi atent, avem nevoie de tine." zice Namjoon apoi stă oleacă să l asculte pe Jimin.

"Știu, frate, îmi pare rău dar ascultă... Calmează te, bro. Jimin, nu mai țipa. "

"Dă l pe difuzor." zice Yoongi apoi Namjoon face ce se cuvine.

"Handicapaților ." îl auzim pe Jimin deodată, nervos la telefon.

"Calmează-te, bro."

"Poftim?! M AȚI UITAT ÎN RUSIA!" țipă el din toate puterile.

"Măcar ai apărut la știri." zice Yoongi apoi Jimin oftează de nervi.

"Jimin, ai toate drepturile să fi nervos pe noi acum dar dacă tu crezi că ești într-o situație nasoală, stai să ne vezi pe noi." zice Namjoon.

Jimin a pufnit în difuzor. "Vrei să spui 'am fost într-o situație nașpa' ." îl corectează acesta pe Namjoon. "Acum nu pot să mă plâng. Am intrat în parlament. Vladimir Putin mă adoră și mi a cumpărat o vilă cu ieșire la lac. Mă rog, tu ce problemă ziceai că ai?"

"Nimic frate... Doar suntem la pârnaie. "

Jimin a bufnit în râs apoi s a oprit și a făcut liniște pentru câteva secunde bune.

"Vorbești serios?" întreabă după ce se calmează.

"Jimin dacă mai râzi odată îți promit că ies de aici, zbor la tine și te iau de gât."

"Hai frate zi de ce sunteți la răcoare că m ați panicat."

"Fi atent. Am venit la Taehyung în New York și ne am făcut acte false. Când am mers să le luăm am fost răpiți, pe Taehyung l au împușcat iar pe noi ne a luat direct la secție."

"STAI, STAI, STAI, TAEHYUNG A FOST ÎMPUȘCAT?!" țipă Jimin.

"În piept..." oftează Namjoon.

Jimin a rămas mut pentru ceva vreme. "Păi și mai trăiește?"

"Nu știm nimic de el de 2 zile. Suntem la pârnaie, bro. Abia l am convins pe handicapatul ăsta de gardian să mă lase să te sun."

"Frate, m ai șocat. Zi mi cu ce vă ajut."

"Fi atent, Jimin. Viața noastră stă în mâinile tale acum." spun eu luându-i telefonul din mână lui Namjoon.

"Zi mi ce trebuie să fac, Jungkook."

"În primul rând te interesezi de starea lui Taehyung și în caz de, Doamne Ferește, pățește ceva, îi rezolvi pe oamenii lui ca să nu ne omoare. După ce termini cu Taehyung, inventezi tu o poveste bună că am văzut la știri că te pricepi și îi zici lu' Putin ăla să ne facă o cerere ceva să scăpăm de aici cât mai repede. Vezi că în actele false avem nume diferite. "

" Ce nume aveți acum? Stai să mi notez. " zice Jimin.

" Fi atent. Deci eu sunt Justin Adams, Y/n e soția mea și o cheamă Anna Adams, pe Yoongi îl cheamă David Thomas și pe Namjoon, Alexander Hill. Ai notat?"

" Da." răspunde Jimin imediat." Și ce s a întâmplat defapt acolo? "

" Păi ne a răpit un idiot și ne a amenințat cu pistolul apoi l a împușcat pe Taehyung când voiam să plecăm și după s a împușcat în cap. Fă ceva că ăștia cred că noi l am omorât. "

" Pff, încerc să fac tot ce pot." oftează Jimin." Cât stați în celulă? "

"Până săptămâna viitoare că e plin tribunalul și n avem loc la proces. Deci ai timp 6 zile să ne ajuți."

Fix înainte ca Jimin să închidă mi am adus aminte încă ceva.

"AHHH, JIMIN, STAI!" țip eu.

"Da?"

"Contacteaz o pe Y/n sau pe Lisa și spune-le că suntem bine, minte-le cu ceva dar nu le zice că suntem aici . Nu vreau să se panicheze, sunt gravide. Plus că Lisa o să nască zilele astea."

"Ahh, Y/n e gravidă? Pff, ok, frate, o să încerc să le contactez chiar acum. Mai vorbim." îmi spune Jimin apoi închide.

Gardianul mi a luat telefonul din mână și a dat stingerea.

Yn's pov

"LISA, VINO REPEDE! MI A DAT JIMIN MESAJ!" țip eu fugind direct la ea în cameră.

"E LEGAT DE BĂIEȚI?!" întreabă ea ridicându-se din pat.

"Să sperăm." zic eu apoi încep să citesc.

"Ce zice??" întreabă ea curioasă și panicată în același timp .

"Zice că băieții au fost chemați în Rusia deoarece Putin voia să îi cunoască dar li s au confiscat telefoanele pentru protecția interiorului parlamentului rus? Eu nu cred prostia asta."

"Stai, fată, chiar dacă e o minciună, dacă băieții ar fi pățit ceva grav, Jimin ne ar fi spus, nu?"

"Of, doamne... Bat la pariu că sunt iar cu cămătari prin competiții de poker.."

"Doamne, câte griji îmi face idiotul ăsta de Taeh-... AGHHHHHH!"

M am speriat când Lisa a început să țipe tare .

"Y/N... APA! MI S A RUPT APA!"

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum