-Poftim?-Ești surdă? De ce l ai ales pe Taehyung?!
y/n s a încruntat pregătită să spună ceva dar am fost amândoi întrerupeți de co directorul ce tocmai a intrat în birou.
-Directore, mă bucur că însfârșit te ai arătat la față. Un gest curajos având în vedere că poliția ar putea oricând să te prindă așa, oricum, nu de asta am venit, directorul companiei inamice s a reîntors și ne au plagiat toate proiectele.
Am oftat nervos cu gândul la Namjoon. M a trimis aici ca să mă bage în probleme, nu ca să mă scoată din ele.
-Trebuie să dau un telefon, spun și ies grăbit din birou.
Am fugit pe scări acoperindu mi fața, nu mai pot lăsa pe nimeni să mă vadă până nu scap de poliție.
După ce am fugit din companie am urcat rapid în mașină și m am întors rapid acasă. Voiam să mă sfătuiesc cu Taehyung dar el tot lipsea, zilnic, oră de oră de când am ajuns aici, de parcă ar face ceva pe la spatele meu.
Mi am scos telefonul din buzunar și l am sunat pe Namjoon care a răspuns după 3 apeluri pierdute.
-Da frate de ce suni-..
-Dacă credeai că scapi de probleme trimițându mă pe mine aici, te înșeli Namjoon. Nu știu ce ai în plan dar dacă mă prinde poliția, nici tu nu scapi.
Namjoon, pe celălalt capat, a rămas tăcut câteva secunde după care a început să râdă tare.
-Jungkook, inamicul e chiar lângă tine, eu nu mai am nimic de a face cu viața ta de acum încolo în America, baftă cu compania, și, ca să nu fiu nesimțit pentru că sunt prea de treabă îți spun doar atât, Damon e proxenet, scapă de el că nu e periculos , spune răspicat și îmi închide în nas.
"Inamicul e chiar lângă tine"
*o lună mai târziu*
Am reușit să scăp de Damon cu ajutorul unor noi prieteni iar cu Namjoon nu am mai vorbit de săptămâni. A încercat să mă sune dar l am ignorat total, o să mă "ocup" de viața lui după ce mă întorc în Coreea.
De când mi a spus că inamicul este în preajma mea, am luat o în calcul doar pe yn.
Taehyung pleca zilnic de acasă și n am mai apucat să vorbesc de săptămâni nici cu el, abia ne vedem, și totuși stăm în același casă.
Mă aflam în biroul meu când am primit un mesaj alert pe monitorul calculatorului principal. Era un mail de la compania inamică unde erau explicate toate planurile pe care eu le creasem pentru compania mea.
Era clar că cineva m a sifonat având în vedere că singurele persoane care știau de planuri erau yn și Taehyung.Am luat telefonul și i am scris yn-ei să vină în biroul meu urgent. Aș fi fost în stare să o iau de gât și să o sufoc dacă nu era yn. Voiam s o fac dar m am abținut.
După ce a ajuns grăbită, m am uitat nervos la ea și i am făcut semn spre monitor unde s a holbat ca proasta un minut.
-Cum au aflat? întreabă ea mirată.Am pufnit și m am întors spre ea.
-Nu știu, tu să mi spui.S a mirat iar apoi s a întors spre mine ca un cățeluș, - Crezi că eu le am spus? Nici măcar nu-..
-Tu știai de chestia asta de la început, nu? Că Namjoon vrea să mă trimită aici să țin locul prietenului lui ca să intru eu la închisoare, nu? Și probabil te fuți cu Taehyung când te chem să faci curat în birou și nu răspunzi, nu? De aia lipsește așa mult Taehyung de acasă? Te caută pe tine? Sau poate se pierde pe drum până la apartament zilnic din cauză că îl orbește prea tare dragostea ta.
-Nu -..
-Taci, nu îmi păsa de scuzele tale yn. E prea târziu oricum, ieși din biroul meu, și din companie, ia ți lucrurile și întoarce te la Namjoon în Coreea, și ia l și pe Taehyung că oricum e plecat zilnic cu "treabă".
Taehyung e plecat zilnic cu "treabă" * atunci mi a picat fisa. M am uitat la yn care mai avea puțin și plângea apoi m am ridicat rapid de pe scaun. - Glumeam, treci la muncă, îi spun rapid și fug pe scări până în parcarea agenției, urmând să conduc până acasă cu speranța că poate dau de Taehyung și, prin norocul meu, era acasă.
Am intrat în casă și când m a văzut a închis rapid telefonul. Era clar că ascunde ceva de mine. M am dus la el și l am apucat de gât.
-De asta ai venit aici? Ca să mă bagi în închisoare? Pentru că dacă da, îmi pare rău dar poliția nu o să mă prindă niciodată!
Deodată se aud bătăi de pumn în ușă. I am lăsat rapid gulerul lui Taehyung și ne am întors amândoi spre ușă de unde se tot auzea gălăgie. I am zis lui Taehyung să facă liniște ca să înțeleg ce se vorbea de după ușă.
-FBI, open up
Am căscat ochii la ușă până când 5 bărbați masivi în negru au spart o și au intrat peste mine în casă. M am uitat rapid în dreapta mea dar Taehyung stătea ascuns sub canapea făcându mi semn să tac. Am vrut să țip la el dar cei de la FBI mi au arătat insignele, m au luat pe sus și m au târât afară.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction