Yoongi a dispărut în umbre

1K 59 3
                                    


Publicat la 00:00
_______________________________________
*jjk/pov*

O cămașă pe jumătate descheiată și 4 sticle de parfum. Sunt gata.

Mă uit încă odată în oglindă, tușind de la tona de parfum din aer. Arăt bine, mi am spus în minte apoi mi am băgat toate lucrurile în buzunar și am ieșit din casă.

În față era parcat Yoongi, la volan. Pe dreapta stătea Jimin, amândoi cu picioarele pe parbriz comentând la fiecare om care trecea pe lângă mașina lor.

Când am intrat în mașină a pornit atmosfera. M am făcut comod pe bancheta din spate și Yoongi a dat la maxim muzica, accelerând.

Am oprit la benzinărie. Yoongi și Jimin făceau plinul iar eu m am dus săgeată la magazin. Am ieșit cuminte cu o doză și m am așezat pe bancă. În fața mea erau așezați 4 orfani pe bordură.

-Hai să vedem cum îi furăm sucul lu ăla, se aude din fața mea și mă întorc.

Toți 4 se uitau la mine, - Auzi băiatu îmi dai și mie o guriță?

Am dat din cap negativ și m am ridicat de pe bancă dar copiii m au urmărit.

-Yoongi, Yoongi, am șoptit dar el era ocupat cu benzina.

M am uitat în spate și unul dintre copii a dat cu pumnul în oglinda mașinii apoi au fugit toți, făcându-se nevăzuți.

Nervos, Yoongi a coborât și a fugit după băieți. Am așteptat să se întoarcă aproape jumătate de oră.

Jimin era atât de panicat încât tremura. Era aproape 11pm.

Deodată primesc un telefon de la Namjoon, mi a zis să ajung cât mai repede că începe petrecerea anului în două ore.

M am uitat la Jimin încă odată și am pornit accelerația.

-Sper că conduci spre Yoongi Hyung, spune Jimin bosumflat, ștergându și nasul.

-Sigur, dacă ai noroc și e la petrecere, îi răspund dar se enervează și începe să mă tragă de mână.

-Conduc!!! am țipat la Jimin care mă hâțâna cu tot cu mașină.

M am întors cu ambele mâini și l am aruncat în spate rapid, mașina se conducea singură.

Am ușurat puternic văzând că n am făcut accident și am parcat rapid pe contra sens pentru că strada era goală.

-Mâinile sus, doi polițiști coboară dintr o dubiță dubioasă și se îndreaptă spre noi. - Actele la control.

M am întors la volan și am început să caut actele. - Uhm, șoferul nostru e la baie.

Domnul polițist m a apucat de un braț și m a aruncat în dubă apoi m a dus la secție. Cu Jimin n am idee ce s a întâmplat.

Mă plimbam printre celule de colo colo așteptând să îmi aflu soarta când deodată ajung la capăt și văd un geam.

M am dus la geam și ce să vezi, fix lângă secție era o vilă de 4 etaje. Mă uit mai atent și îl văd pe Namjoon pe terasă, am ajuns în locul potrivit. Petrecerea Anului.

-Unde e unchiul când ai nevoie de el, oftez trist

-Vezi dacă te mănâncă și pleci fără gang? mă bate cineva pe umăr și tresar, era unchiul.

-Cum...? am întrebat șocat dar unchiul doar m a prins de umăr și m a scos afară,

-Să zicem doar că unchiul tău deține toate secțiile de poliție din oraș, îmi zice, îmi face cu ochiul și apoi se face dispărut în întuneric.

Am intrat în curtea vilei și am început să mă uit în jur. Sunt popular, normal că mă cunosc cu toată lumea.

Eram deja cu 2 fete la braț când remarc bomba serii: Yn se certa cu Taehyung într un colț.

-Noroc că am eu ochi de șoim, zic și merg după perete să le ascult conversația.

-Ți am spus că nu mai pot face asta, Taehyung... se plânge Yn cu o voce tristă.

-Nu mă mai enerva, baby girl, nu cred că vrei să le spun tuturor secretul tău, zice Taehyung apoi o apucă pe Yn de coadă, rânjind.

*yn/s pov*

-Nu mă mai enerva, baby girl, îmi zice Taehyung apucându mă de păr. I am dat o palmă peste mână.

-Cum mi ai zis? întreb scârbită dar Taehyung se apropie cu fața de a mea. M am speriat așa că l am împins dar s a dus grămadă peste perete și a căzut peste cineva.

Îmi pare cunoscut...

Stai...Jungkook?!

-Yn, trebuie să vorbim, îmi spune Jungkook ridicându-se de pe jos.

Am înghițit în nod și apoi m am apropiat de el. -A trecut ceva timp...

-Știu că nu îl placi pe Taehyung, îmi zice serios, omorându mă cu privirea.

-Te vreau înapoi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Te vreau înapoi.

_______________________________________
N am idee ce și de ce am scris mai sus . A venit vara!! ☺️

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum