Finalul

772 46 24
                                    

Y/n's pov

După un zbor de vreo 12 ore, am aterizat însfârșit în probabil cel mai frumos loc pe care l am văzut vreodată.

Băieții au închiriat niște mașini ca să putem căra bagajele.

"Însfârșit îmi pot îndeplini visul." spune Namjoon mândru, inspirând mult aer în piept.

"Totuși nu ne ai zis niciodată de ce ai vrut să ne mutăm în munți." râde Yoongi.

"Vreau să mă călugăresc." ne spune Namjoon apoi începe să ne prezinte locul.

Era un sat pe munte, plin cu temple, foarte rar vizitat de turiști,unde locuiau doar familii de călugări și nobili.

" Vedeți cum vorbiți cu călugării că Jimin a plătit tot satul să putem lua și noi câteva temple

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

" Vedeți cum vorbiți cu călugării că Jimin a plătit tot satul să putem lua și noi câteva temple." șoptește Namjoon apoi coboară din dubiță. I a mulțumit șoferului că ne a urcat pe munte apoi am început să ne cărăm lucrurile înăuntru.

Nu știam unde să mă uit prima dată deoarece totul arăta superb.

" Aici stăm noi? "îl întreabă Jungkook pe Namjoon care aprobă.

Am urcat în templu, era super spațios. Din vârf puteam vedea tot orizontul. "Îți place?" mă întreabă Jungkook respirând greu din cauză că căra bagajele.

"Da, dar nu înțeleg cum de ai fost de acord cu asta." spun fericită.

"Sincer încep să mi aduc aminte câteva lucruri despre care nu aș vrea să întreb."

"Cum ar fi?" râd eu.

"Nu știu dacă chiar s a întâmplat dar îl vedeam pe Namjoon pilotând un elicopter în timp ce se certa cu Yoongi."

Am început să râd, "Chiar s a întâmplat."

"Mă bucur că sunt aici cu tine." îmi spune apoi mă prinde de umeri și mă trage mai aproape de el.

"Și eu mă bucur." îl sărut pe piept.

Jungkook m a luat pe sus și m a așezat pe pat, cu grijă, fără să trezim copilul, apoi a început să mă sărute pe gât,dându-mi bluza jos.

Taehyung's pov

"De ce templul nostru e mai mic decât templul lui Jungkook?! NOI AVEM 2 COPIII!"

"Calmează-te, Tae." îmi spune Lisa.

"Unde e Namjoon?" întreb apoi ies afară și îl văd întins pe iarbă , cu fața la soare.

"YAAHHHH!" țip la el.

Namjoon a tresărit apoi a început să mă înjure.

"Mare călugăr mai ești mă!"

"Te omor." se ridică el de pe jos și vine la mine. "Începeam să simt forțele."

"Vrei să simți și forța mea?" mă încordez.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum