Tata și-a luat bătaie de la colegii mei

813 47 4
                                    

*Ynspov*

Mă trezesc direct și tresar din pat. Jungkook mă ținea strâns lângă el și l am împins nervoasă. A mormăit ceva apoi m a tras iar în pat.

-Cât e ceasul, întreb căutându mi telefonul.

-Mhmm, 6,

-Ce 6 visezi, e ora 10, țip în șoaptă iar Jungkook se ridică instant din pat și fuge la baie.

In 5 minute eram amândoi gata și am fugit la liceu. Am ajuns fix în pauză și toată lumea pe coridor se uita la noi.
Namjoon și restul erau la dulapuri dar au venit imediat când ne au văzut , totuși lipsea Taehyung ceea ce mă îngrijora.

-Frate, vești bombă, spune Namjoon bătând palma cu Jungkook. - Directorul și a luat o în gură de la 3 colegi.

-Poftim?! țip eu, - Tata?!

-Da, să vezi, era pe hol acum 2 ore și se certa cu Taehyung după scandalul de ieri și au venit 3 prieteni de-ai lui Taehyung și au sărit pe tactu, zice Namjoon serios.

Am început să mă panichez, - Unde e acum?

-Nu știm, a venit ambulanța să îl ia, Taehyung și Lisa sunt în biroul adjunctei de aproape o oră, e scandal mare.

Mi am pus mâinile în cap și am început să mi caut telefonul ca să l sun pe tata,dar realizasem că îl uitasem la Jungkook.
Am oftat puternic și am mai stat cu băieții până s a sunat apoi am fugit în clasă.

Pe la jumatea orei a venit un profesor în clasă care a adus o pe Lisa, fata venind direct lângă mine, toată un zâmbet. M am încruntat și am încercat să o întreb de 10 ori ce s a întâmplat dar profesoara m a dat afară din clasă pentru că vorbeam.

M am ridicat din bancă și am ieșit rapid afară apoi m am dus la baie pentru că n aveam ce face până la finalul orei.

Atunci am auzit ceva în baie. M am dus după perete și am realizat că erau Taehyung și Nayeon, se certau.

-Da ești drăguță dar nu mai merge, îl aud pe Taehyung spunând apoi pe Nayeon care țipă șocată.

-Te rog, oppa!

-Am zis nu, Nayeon.

-Așa deci... Mă lași pentru proasta aia cu breton?!

-Cum i ai zis?! mă întorc de după perete și o apuc de podoaba capilară.

Nayeon a început să țipe iar Taehyung ne a despărțit, râzând.

-Ce te râzi, întreabă Nayeon nervoasă.

-Serios, zice Taehyung calmându-se, - chiar ne despărțim,

Nayeon a început să plângă.

-Nu vreau,zice ștergându-și lacrimile. "Ești cel mai frumos băiat din liceu. Și eu cea mai drăguță față, vezi? Ne potrivim!!"

Până la urmă fata a plecat din baie deoarece întârzia la oră.

-Yn tu ce faci aici, mă întreabă Taehyung venind mai aproape de mine.

-Da tu ce faci în baia fetelor?

-Am întrebat primul.

-Nu contează asta, ce s a întâmplat cu tata?!

-Frate deja ai aflat? întreabă el chicotind.

-Spune odată.

-Deci a venit tactu la mine de la prima oră și mi a zis că mă exmatriculează și au auzit băieții mei și s au enervat și l au rezolvat.

L am lovit în piept dar nu s a clintit, - Ești prost? Dacă l ai omorât?

-Ce vină am eu că am prieteni de la MMA? Nici nu m am atins eu de tacto.

-Dar ce ați discutat la adjunctă,spune mi, te rog.

-Ah, ne a zis că nu ne exmatriculează.

-Pff, atât? întreb eu și se sună. L am salutat pe Taehyung apoi am ieșit zburând din baie către clasa lui Jungkook. Ne am întâlnit pe hol apoi am mers împreună până în curtea liceului.

-Ești frumoasă azi.

-Mersi, zic eu zâmbindu i, mi a zâmbit înapoi scurt . Se sunase și am vrut să mă îndrept către intrare dar Jungkook m a tras la el.

-Ce oră ai, mă întreabă dându-și jacheta jos.

-Uhmmm... Biologie? De ce?

-Hai după mine, îmi spune apoi mă duce în spatele liceului unde ne întâlnim cu Yoongi și iubita lui.

-Aici chiulim în ore uneori, îmi zice apoi merge să se salute cu Yoongi.

Ne am salutat toți apoi m am așezat lângă Jungkook pe bancă.

-În 2 luni terminăm liceul, îți vine să crezi, zice Yoongi iar Jungkook începe să râdă.

Deodată m a izbit realitate. În 2 luni avem examene finale iar eu am lipsit de la liceu aproape tot anul.

-Ce ne facem? Le pic pe toate.

-O să mi cumpăr diploma de final apoi o să devin director la compania lui tata din Australia , zice Jungkook întinzându-se pe bancă relaxat.

-Eu o să aplic la medicină,spune iubita lui Yoongi.

-Eu cred că după ce termin examenele o să mă mut în state,zice Yoongi iar Jungkook se miră.

-State? Așa departe?

-Ah, cu tine n am vorbit despre asta încă,zice Yoongi.

-Despre ce, întreabă Jungkook confuz.

-Eu și băieții am vorbit despre ce vom face după examene. Înafară de Taehyung care o să continue academiile de actorie și modeling în Korea, toți vom pleca din țară.

Aaa

-Dar tu, Yn, ce faci după finale? mă întreabă Yoongi.

habar n am? O să rămân împreună cu Jungkook, sper?

-Uhmm... Nu știu?

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum