Jjk's pov
"Boschetarule." mă împinge Jackson.
"Du te dracu de aici." spun eu iar Yn vine lângă noi și îl ia pe Jackson de lângă mine.
Îmi venea să o bat și pe ea.
"L ai auzit, Jackson, hai sa plecăm de aici."
"Vorbeam cu tine, Yn, ești în plus, serios, dispari." îi spun iar ea își dă ochii peste cap.
Ne am mai certat încă câteva minute până să realizez că ușa era deschisă și se holbau la noi 3 băieți apăruți de nicăieri : Yoongi, Namjoon și Jimin.
Când m am întors spre ușă și i am văzut, am tresărit. Ne am luat toți in brațe.
"Credeam că sunteți în America." spune Yn din spate .
"Și eu credeam că sunteți împreună," spune Namjoon apoi se întoarce și dă ochii cu Jackson.
"Ce face boschetarul ăsta aici," întreabă Namjoon ucigându l pe Jackson din priviri.
"E vila mea, maimuțoiule."
"Voi încă sunteți certați?" întreb aducându-mi aminte de faptul că Jackson și Namjoon nu s au înțeles niciodată.
"Vrei să l bat? S a luat de tine?"
"I a furat femeia, se pare." zice Jimin apoi Yn încearcă să-l lovească dar Yoongi o oprește.
Era totul o cacealma.
"Auzi șmechere, datoria aia când o plătești?" întreabă Namjoon iar Jackson se schimbă instant la față.
"Ce datorie?" întrebam toți iar Namjoon începe să râdă.
"Ce e, Jackson? Văd că ai început să transpiri. Ai uitat cumva că îmi datorezi 60k?" zice Namjoon începând să râdă apoi vine la mine.
"Fi atent frate, ai termen 24 de ore să faci rost de bani, altfel o să stăm altfel de vorbă."
"Nu am cum să fac rost de bani." zice Jackson apoi înghite în sec.
Namjoon i a făcut cu ochiul, râzând . Yoongi m a luat de umăr și am ieșit toți 4 din vilă. Băieții ăștia sigur pun ceva la cale.
"Yoongi, Jimin, planul B." zice Namjoon.
Mergeam de parcă eram teleghidat de ei până am urcat în mașina lui Yoongi.
Yoongi la volan, Namjoon în dreapta lui , eu și Jimin în spate.
Y/n's pov
"Chiar nu era necesar, Jackson." îi spun apoi îmi odihnesc capul pe umărul lui.
M a adus până la un prieten de al lui ca să își ia banii pentru datoria idiotului ăla. Cred că rămân cu Jackson, e mult mai bun.
Jjk's pov
Conducem aproximativ 30de minute până ajungem la o benzinărie. Totul se întâmpla foarte repede.
Într-o fracțiune de secunde Namjoon cumpără pe negru 30 de litrii de benzină și îi aruncă în portbagaj.
Ne urcăm toți în mașină.
"Dă-te." îi zice Namjoon lui Yoongi împingându-l de la volan, "Acum conduc eu."
Yoongi nici n apucă să se așeze pe bancheta din dreapta că Namjoon o calcă și deja eram pe șosea.
Mergeam cu 180 la oră și puteam să îi văd rânjetul lui Namjoon prin oglinda mașinii. Pe Yoongi îl vedeam cum se chinuia să închidă geamul, mai avea oleacă și zbura.
În câteva minute ne am întors la vila lui Jackson. Jimin mi a aruncat două sticle de benzină în brațe iar eu m am prins imediat de ce trebuie să fac.
Am început cu toții să turnăm benzină ca nebunii.
După ce totul era ud, idiotul de Jimin a aprins un chibrit și vila aproape a zburat în aer de la câtă benzină turnasem. Ardea tot în jur. Cel puțin 30km în zare erau acoperiți lejer cu fum.
Am fugit cu toții în mașină, de data asta cu Jimin la volan, care a călcat o imediat. 200km la oră erau o lejeritate pentru Jimin.
Nici n a stat să observe că cineva lipsește. Nici n aveai cum să observi, mergeam atât de repede încât aproape eram în aer."Stați, mă, unde e Namjoon?" întreabă Yoongi apoi toți ne schimbăm la față.
Jimin nici n a ezitat că a și făcut o schemă și a întors mașina în sens opus. Acum mergeam cu 220 la oră înapoi spre vilă. Dar nici nu vedeai drumul de la fum.
Mă mir ca n a luat foc tot satul.
" Prostule, nu pot să cred că ai aprins casa înainte să spună Namjoon, așa cum era planul," îi zice Yoongi lui Jimin după ce am coborât din mașină.
"NAMJOON E ÎNĂUNTRU." țipă Jimin apoi fuge în vilă.
"JIMIN, STAI! O SĂ MORI! NU AI CUM SĂ REZIȘTI!"
Ne am uitat toți 3 la dezastrul cauzat. De data asta chiar am belit o.
Yoongi s a trântit în genunchi. Jimin a leșinat, eu șocat mă uitam în zare. Urlam toți după Namjoon.
Deodată văd o mașină roșie de curse cum se apropie de noi.
Erau Yn și Jackson....
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
أدب الهواة-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction