Yn a încercat să mi facă o glumă și m a împins dar mi am pierdut echilibrul și am căzut peste ea, atingându ne buzele pentru aproape 5 secunde.
După scurtul contact am ajutat o să se ridice în fund iar ea și a dus mâinile după umerii mei. Am dat pătura laoparte și i am tras picioarele deoparte și de alta a taliei mele apoi mi am presat buzele de ale ei. Îmi mișcam spontan mâinile pe corpul ei până i am intrat sub bluză și am reușit să i desfac sutienul. Am întins o pe pat și i am dat bluza jos apoi am început să i dau săruturi umede pe piept.
-Mă gâdili, șoptește înainte să mi dea tricoul jos.
Am mușcat o de gât în partea stângă unde nu era rănită și am început să îi las cât mai multe semne vizibile, iar cu o mână am coborât spre prohapul blugilor ei, trăgându l în jos.
Mă uitam la ea în timp ce afară se lăsa noaptea. Nu sunt sigur dacă sunt beat sau dacă doar visez pentru că nu mi am imaginat niciodată momentul ăsta cu yn, deși nu îmi displace.
Lumina felinarului de afară îi bătea perfect pe față și pe piept, lăsându-mă să o admir cum n am făcut-o niciodată. M am oprit din a o dezbraca și am încercat să trag de timp și să găsesc o scuză pentru a opri actul, așa că am început să o sărut iar.
Simțeam un gol în stomac și nu voiam să mă îndrăgostesc de ea dar știam că dacă continui, asta se va întâmpla.
-Yn, îi șoptesc numele în ureche.
Respira fierbinte pe pieptul meu făcându-mă să mă întăresc mai tare.
-Yn, tre-...Telefonul a început să sune iar eu am oftat ușurat. După ce am răspuns la telefon și am fost chemat urgent la companie, m am uitat încă odată la yn. De la ușurare, am început să mă simt ofticat că nu am apucat să o simt.
-Îmi pare rău, i am șoptit și m am aplecat ca să îi dau hainele de pe jos, apoi m am îmbrăcat și eu rapid și m am ridicat din pat.
-Înțeleg, a spus încet apoi s a dus la geam, uitându se în gol.
Am oftat lung și m am uitat iar la ea înainte să plec.
Ajuns la companie, am rămas șocat să dau de cineva neașteptat.-Namjoon? întreb mirat.
-Jungkook, trebuie să pleci înapoi în America, urgent,mi a spus el apucându mă de umeri , luându mă în brațe.
-De ce?
-Poveste lungă. În 2 zile o să vină în America să te omoare un tip, trebuie să plecăm în seara asta. Du te acasă și strânge și ne vedem la aeroport în 4 ore,mi a zis el grăbit apoi a ieșit în parcare și a urcat într o dubă neagră.
Am urcat și eu în mașină și am condus până acasă apoi i am explicat și yn-ei.
-Fă un duș până îmi strâng eu lucrurile, apoi fac eu, îi spun și încep să pun haine în bagaj.
După ce bagajele erau gata, am pus totul în mașină și am plecat spre aeroport.*yn pov:
în Korea, vacanța de Paște.*A trecut o săptămână de când am ajuns acasă iar tatăl meu nu a spus nimic despre faptul că am dispărut pentru câteva luni. Partea bună era că venise vacanța.
Eram în camera mea când a bătut în ușă.
-Yn, spune tata așezându-se pe patul meu.
Era foarte serios ceea ce mă speria rău. Tata chiar este un director exigent.
-Sunt dezamăgit de tine dar nu asta contează acum. Am auzit că ai plecat forțat din cauza acelor băieți, Kim Namjoon și... Cum îl chema pe celălalt ?Am dat din cap negativ . - Nu, nu ast-...
-Aaa, Jeon Jungkook,da. Vreau să vorbesc personal cu acești băieți înainte să îi exmatriculez.
Am încercat să l conving să nu i exmatriculeze, mai mult pe Jungkook, dar nu a fost de acord, ba chiar mai mult, mi a confiscat laptopul și telecomanda de la tv.
-O să discutăm mai serios după ce pleacă cei 2 cu pricina,spune tata din tocul ușii pe un tot amenințător.
-Cine?! I ai chemat aici?!
-Da, doar nu credeai că o să i las să scape după ce te au băgat în anturajul lor. O să ajungă într o oră.
Timpul a trecut ca vântul până am auzit soneria porții și am început să mi rod unghiile din cauza stresului.
Mai trecuseră deja încă o oră de când Namjoon și Jungkook erau jos,discutând cu tata. Nu mai puteam să mă țin pe mine, baia de sus era ocupată de mama care făcea baie iar lângă baia de jos era și livingul unde era tata. Baia din camera mea era în construcții.Am mai stat 15 minute și am coborât în cea mai mare grijă încercând să mă fac nevăzută și neauzită, dar degeaba.
-Yn, ai ajuns la fix. Am ajuns la o înțelegere, îmi spune tata apucându mă de umeri după ce Namjoon a ieșit din vilă.
Jungkook s a uitat la mine de pe canapea făcându-mi un semn cu mâna , apoi s a ridicat și a ieșit și el afară.
-Ce propunere, întreb ezistând, întorcându-mă la tata.
-I am propus lui Jungkook că dacă vrea să nu l exmatriculez, va trebui să treacă toate examenele, iar tu îl vei ajuta să le treacă. Asta e pedeapsa ta pentru că știu că nu îl suporți. Poate așa vă învățați lecția!
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction