Jungkook's pov
"Parchează aici. "
Șoferul meu personal parchează limuzina la colțul blocului. Nu puteam să i zic s o parcheze în fața scării că poate mă vedea Y/n de la geam. După m ar fi întrebat de unde am bani de limuzină.
"Of doamne,greu te mai miști,"mă plâng eu dându-mi centura jos." Data viitoare vin cu elicopterul, " continui apoi cobor și mă îndrept spre scară.
Dau colțul și zăresc o fată fix la scara mea, cu valize și genți în mână, parcă așteptând pe cineva.
" Pf, s o fi certat cu iubitul. "îmi spun în minte apoi mă apropii mai tare și aproape tresar. Fata aceea era Y/n.
"Y/n, ce s a întâmplat?" întreb venind rapid spre ea.
"Pleacă."
"Păi nu pleci tu?"
"Nu pot să cred... ia mâna de pe mine, tâmpitule!"
"Unde pleci, ce faci?!"
O mașină parchează în fața noastră iar Y/n trece cu Ignoranță pe lângă mine, urcând înăuntru . Tipul de la volan a ieșit ca să îi pună bagajele în portbagaj.
Y/n's pov
Oftez scurt uitându-mă în oglinda din mașină. Am suferit prea mult ca să mai rămân cu Jungkook. De când am aflat că e cămătar, n a mai venit acasă 5 zile.
Mi am pus centura, pregătită să plec din acest loc mizerabil, împreună cu un fost prieten din vechiul nostru grup, Jackson, care schimba câteva ultime vorbe cu Jungkook înainte să urce la volan.
Jackson urcă în mașină și calcă. Deodată rotița crește. Mergeam cu 100km la oră."Jackson, vrei să facem accident?" țip la el încercând să apăs pe frână.
"Îmi place să trăiesc viata pe muchie de cuțit", zice Jackson, călcând accelerația și mai tare.
"Jackson OPREȘTE sau sun poliția!"
De fiecare dată când apărea o mașină în peisaj, Jackson rupea frâna în două și aproape zbura, depășind pe toată lumea. Am început să țip și să mă rog.
"Calmează-te femeie, e șoseaua goală!" țipă Jackson cu o mână pe volan și cu una pe ceafă.
"Ce șosea ??! Mai suntem pe șosea? Credeam că deja zburăm." țip eu din spate.
Și uite așa, în 8 minute Jackson a parcurs un drum de o oră jumate. Eram deja în pustiu, aici nimeni nu l mai oprea pe Jackson să rupă șoseaua în două.
"Stai să vezi ce schemă am," zice Jackson accelerând, ne apropiam de o curbă.
Am început să mă rog cu voce tare.
Jackson a învârtit mașina de două ori și a luat curba aia perfect. A mai făcut vreo 3 drift uri apoi am revenit iar pe șosea.
Eram la 125 la oră și soarele apunea. Totul arăta perfect.
Dar cum totul are și un final, am ajuns la locul în care plănuisem să mergem.
O casă de a lui Jackson din satul vecin. Am nevoie de timp departe ca să trec peste tot ce a făcut Jungkook.
Dar parcă eram înconjurată de ghinioane. Nu intru bine în casă că dau nas în nas de Jungkook.
"De unde știai că venim aici și cum ai ajuns înaintea noastră?!" țip la el.
"Avion. V am urmărit oleacă și mi am dat seama că veniți aici. Știu casa asta de 2 ani."
"Nu pot să cred... Și acum ce mai vrei?"
"Vreau să ți explic tot."
"Nu vreau să aud nicio scuză și minciună."
"Frate, te am văzut din avion cum conduceai, mai aveai oleacă și ajungeai la noi în aer, ia o mai ușor" îi spune un pilot lui Jackson.
Jackson a rânjit, "Nimic nu mă poate opri..." spune el misterios.
"Y/n, te rog, lasă mă să-ți explic. Vrei să ți iei adio de la mine fără ca măcar să știi cine sunt și ce am făcut defapt?"
Ughh, are dreptate..
Am dat din cap într-un final apoi am mers cu el în altă cameră, unde să nu ne audă nimeni.
"Ai 10minute să îmi explici tot până plec." îi zic iar el oftează scurt apoi mă prinde de mâini.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction