Adevărul despre viața lui Jungkook

717 42 6
                                    

Y/n's pov

"Ți am ascuns faptul că fac ce fac deoarece știam că te vei despărți de mine."

"Și crezi că e mai bine că nu mi ai spus? Uite ce ai făcut. Nu mai am încredere în tine, Jungkook."

"Te rog, știu că am greșit și merit toate astea. Nu poți măcar să mi mai acorzi o șansă?" Jungkook a insistat, strângându-mi mâna mai tare.

Am oftat lung, "Și cum o să decurgă această relație? Nu am nevoie de tine prin spitale sau pe la săli de jocuri de noroc."

" Atunci spune-mi ce vrei. Fac orice. "

" Vreau să renunți la toate afacerile ilegale. Vreau să trăim ca niște adulți normali care merg la facultate ."

Jungkook a inspirat lung, gândindu-se." Dar putem trăi o viață normală chit că sunt cămătar . "

" Jungkook... Nu vreau o viață din banii tăi câștigați la pariuri. Vreau să fim modești. Fără limuzine și haine scumpe. Poți face asta? "

" Dacă asta te face fericită, o să renunț la tot."

"Deci rămânem modești și cinstiți?"

"Da." spune Jungkook zâmbindu-mi larg. Ne am luat în brațe apoi mi-a sărutat mâna. "Hai să plecăm că ne așteaptă avionul privat."

"Jungkook!!"

Jungkook's pov

"Unde plecați?" vine Jackson la noi fix înainte să ieșim din casă.

"Uite, Jackson, îți mulțumesc mult că ai venit cu mine aici dar eu și Jungkook ne am împăcat," îi spune Y/n.

"Pe bune, deja? Mă rog, păi și nu stați voi măcar o noapte aici?"

M am uitat la Y/n care s a gândit puțin apoi s a întors spre mine. "Are dreptate, am fi nesimțiți să nu stăm aici măcar o noapte."

Am oftat și am lăsat bagajele jos. Ne am ales camera și m am întins în pat apoi Y/n s a dus să facă un duș.

"Vezi că baia e la parter." îi zic eu apoi Y/n dă din cap și iese din cameră.

Y/n's pov

Cobor scările și dau colțul vrând să caut baia dar mă ciocnesc de Jackson și îmi scap prosopul pe jos.

"Mmm, bună, mergi la piscină? Da unde e cotei?" mă întreabă Jackson analizându mă din cap până în picioare. Eram în pantaloni scurți și sutien. El și a mușcat buza iar eu m am încruntat.

"Mhm, poftim? Ce cotei??"

"Âăă da, scuze,adică Jungkook, unde e Jungkook?"

"Aaaa, mmm e sus, în cameră, cred că doarme."

"Dar tu ce faci pe aici singură? Pari pierdută."

"Uhm, căutam baia."

"Ahhh, îți arăt eu unde e baia", îmi spune Jackson apoi mă ia de umăr și mă conduce până în fața unei uși.

"Mulțumesc mult," îi spun apoi zâmbesc și deschid ușa dar realizez că Jackson nu m a adus la baie, ci la dormitor.

M am întors la el dar el s a grăbit și m a luat pe sus, trântindu mă în pat.

"Este foarte greșit ce facem acum, Jackson." îi spun iar el își dă tricoul jos.

Aproape am leșinat. Era atât de frumos.

"Știu. Dar nu mă pot abține." îmi spune, începând să mă sărute pe tot corpul.

"Nu pot să îi fac asta lui Jungkook."

"Jungkook te a înșelat timp de 6 luni," îmi spune apoi mă sărută pe buze și își dă cureaua jos. "E rândul tău ."

"Jackson,nu,nu pot face asta."

"Știu că vrei asta, amândoi o vrem." îmi spune apoi mă sărută iar, iar eu îi răspund la sărut .

Are dreptate. Chiar vreau asta.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum