Jjk's pov
"Uite o." îmi spune Namjoon apoi se ridică de pe bancă.
M am ridicat și eu și m am dus direct spre Y/n care își căra valiza. Am ajutat o apoi ne am dus să cumpărăm bilete de avion. De data asta chiar mergeam în America.
Și totul a durat destul de puțin. Am cumpărat bilete fără pașaport pentru că Namjoon avea cunoștințe la ghișeu, ca deobicei, apoi am urcat în avion.
Jimin's pov
"Ești ok?"
"Ai pățit ceva?"
Deschid ochii și mă uit în jur. Eram pe o bancă, înconjurat de străini. Am tresărit și am țipat. Am făcut accident cu elicopterul?
"Sunt mort?"
"AAGHH, vorbește!!" țipă o fetiță de vreo 5 ani apoi țip și eu.
"Domnule, sunteți bine? Ați stat pe bancă toată ziua." îmi spune o doamnă apoi îmi arată cât e ceasul.
"Stați oleacă, unde sunt?"
"Ohh doamne, și a pierdut cunoștința! Chemați ambulanța!" țipă femeia apoi se panichează mai multă lume.
"Nu, nu, nu este nevoie! Sunt bine,dar în ce zi suntem? Unde suntem mai exact. Defapt, ați auzit de vreun accident de elicopter prin zonă?"
"Domnule, nu vă ridicați, salvarea este pe drum."
"Nu vă supărați, nu cumva ați văzut vreo 3 băieți Coreeni înalți pe aici?"
"Chiar v ați pierdut cunoștința, domnule."
A venit și salvarea și m a luat din aeroport. Până acum vorbisem în engleză dar treaba s a complicat. În spital, toată lumea vorbea o limbă ciudată.
"Nu vă supărați, unde mă aflu?" întreb o asistentă care îmi dădea pastile.
"În salon, domnule. Vorbiți rusă?"
M am încruntat. "Nu, de ce?"
"Păi cum ați ajuns aici?" mă întreabă doamna asistentă.
"Doamnă, nu pot să vă spun." râd amintindu-mi de elicopter și de Namjoon la bord.
"Sunteți în Komunnarka, Moscova, domnule. În Rusia, mai exact. Cum vă numiți?"
"Park Jimin."
"Cum se scrie?"
Tocmai am realizat că dacă îmi dau identitate aici, mă vor prinde imediat pentru incendiul de la vilă.
"Ba nu." zic tare.
"Ce ba nu?" întreabă asistenta.
"Nu mă cheamă Jimin. Mă cheamă...."
Hai Jimin,un nume rus... Știu că poți.
Mă întorc și văd o foaie cu numele doctorilor din spital.."Mă cheamă, ăăă....... Aleksei. Aleksei Kozlov."
"Serios? Avem un doctor cu același nume. Și eu care credeam că le am auzit pe toate." râde asistenta apoi îmi dă să semnez ceva și iese din salon.
Jjk's pov
"Doamne, cât mă bucur că ești cu noi." îi spun Y/n-ei pentru a 4a oară.
"Da până alaltăieri parcă erați certați." zice Yoongi mâncând dintr o pungă de chipsuri.
"Într o situația ca asta sincer nici nu îmi mai pasă de certuri." spun apoi mă uit în jur. "Auzi, frate? Da parcă lipsește cineva?"
"Ce? N are cum." zice Namjoon apoi se ridică și ne numără.
"Hm, ia zi frate? Suntem toți?"
"Frate ori sunt eu prost ori lipsește cineva." zice Namjoon apoi își dă ochelarii de soare jos și începe să numere iar.
"Deci eu, Jungkook, Jimin, Yoongi, Y/n, suntem toți, nu?"
"Aaaa, mi se părea că lipsește Jimin." râde Yoongi apoi se uită la mine și râdem toți.
"Agahabvaba, Jimin. Săracul, e leșinat de 2 zile."
"Da chiar, pe Jimin cum l ați cărat în avion?" întreabă Y/n apoi râdem iar.
"Păi l a luat Namjoon." zice Yoongi zâmbind tot.
Namjoon a încetat să mai zâmbească.
"Yoongi l a dus." îi zice el lui Y/n.
"Ba Namjoon l a cărat."
"Ăă,ba nu? Yoongi l a cărat."
"Nu înțeleg nimic, frate, până la urmă cine l a cărat aici?"
"Namjoon."
"Yoongi."
"Frate, eu n am cărat nimic."
"Nici eu."
"Păi cum?"
Yoongi s a ridicat de pe scaun și aproape l a luat de gât pe Namjoon.
Namjoon l a împins pe Yoongi de pe el iar eu am încercat să îi opresc pe amândoi.
"Domnilor, v aș ruga să încetați altfel vom fi obligați să luăm alte măsuri." spune o Stewardesa.
"Sigur." zice Namjoon apoi se duce la ea și îi arată un pistol. "Doamnă, dacă am chef fac legea în avionul ăsta lejer."
"Daaaa, lăsați l la bord că știe să piloteze. Face floricele în aer." țipă Yoongi și Stewardesa pleacă.
"Pstt, Jungkook." îmi spune Y/n apoi mă ia de mână.
"Hm?" mă întorc la ea.
"Vii la baie?" mă întreabă zâmbind.
M am uitat în stânga și în dreapta să văd dacă mai este vreun membru al staff ului prin zonă apoi am mers în cabina de toaletă.
"Chiar îmi pare rău pentru tot ce ți am făcut. Putem fi dinou ca înainte?" o întreb pe Y/n, așezând-o pe ghiuvetă.
Ea a dat afirmativ din cap apoi ne am sărutat. Afară se auzeau Namjoon și Yoongi certându-se cu angajații din avion.
CITEȘTI
Mobster Boss //Jjk
Fanfiction-jk/yn- Unde Jungkook ajunge să renunțe la tot pentru tine. 22/03 # 1 - Jungkook 19/08 # 1 - fanfiction 1/04 #1 - kpop 2018 a jungkook fanfiction