Jimin și Vladimir Putin vin în America

472 33 0
                                    

Jimin's pov

"Domnule Președinte. Îmi pare rău că v am chemat la mine la o oră așa târzie dar tremur de frică." îi spun domnului Vladimir Putin care s a așezat pe scaun în bucătăria mea.

"Ce este, Aleksei?"

Am inspirat lung apoi am expirat și m am forțat să las câteva lacrimi să mi curgă. Am început să plâng iar domnul președinte s a panicat și a venit la mine să mă întrebe dacă am pățit ceva.

"Nu... Eu nu am pățit nimic." spun ștergându-mi lacrimile cu mâneca. "În schimb, prietenii mei din copilărie, oamenii cu care am copilărit pe stradă... Au fost acuzați pe nedrept..."

"Ce oameni?"

"Justin Adams, David Thomas și Alexander Hill." spun apoi domnul președinte se încruntă.

"Cine sunt oamenii ăștia?"

"Jungkook, Namjoon și Yoongi...AGHHABAHAHBA SCUZE ADICĂ sunt băieții care în copilărie îmi aduceau mâncare și pături când muream de frig și foame pe stradă. Băieții care îmi dădeau din hainele lor și mă luau cu ei la discotecă ca să mai văd și eu părțile frumoase în viață... Băieții pentru care mi aș da și inima. "

" Și ce au pățit? "

" Au fost răpiți când se plimbau cu mașina în capătul New York-ului apoi un alt prieten de al lor a fost împușcat iar agresorul s a sinucis iar acum polițiștii cred că prietenii mei au complotat pentru faptele comise. "

" Deci este o neînțelegere? "întreabă domnul Vladimir Putin.

" Da, acum ei sunt în celulă până săptămâna viitoare când o sa aibe loc în parlament. Și sunt tratați oribil. "

Putin a oftat apoi și a verificat ceasul și s a uitat la mine." Aleksei, fă-ți bagajul, zburăm în America. "îmi spune apoi iese din vila mea și urcă în limuzină.

Acum că a plecat președintele,mi am luat telefonul de rezervă și am sunat un prieten din Coreea.

"Alo? Chanyeol? Mă auzi?

" Da, frate, te respect, te am văzut la știri. " îmi spune el râzând.

" Lasă caterinca că e groasă treaba. "

Chanyeol a oftat." Ce e frate? "

" Fi atent că nu repet. L au prins băieții pe Taehyung și l au împușcat în piept. Vreau să vorbești cu oamenii lui Taehyung și să nu crezi niciun zvon cum că e vina lui Jungkook sau Namjoon sau Yoongi sau mai știu eu ce. A fost o înscenare. Ai grijă să nu vină oamenii lui să ne omoare că n am chef de scandal la parlament. "

" Sunt șocat... Frate, eu încerc să fac tot ce pot dar există o mare problemă. "îmi zice Chanyeol apoi oftează în difuzor.

Mi am pus mâinile în solduri. Normal că există numai probleme.

" Ce problemă? "întreb cu ezitare.

" Oamenii lui Taehyung s-au aliat cu oamenii lui Jackson Wang. "

Când am auzit asta am scăpat telefonul din mână. Asta e mai grav decât mă așteptam.

"Jackson Wang, șeful mafiei, omul care a intrat la pârnaie pentru că i am dat foc la vilă ?" iau telefonul de pe jos și întreb speriat.

"Da, frate, adică eu încerc să mă bag să vorbesc cu ei dar cred că știi și tu care sunt condițiile." zice Chanyeol pe un ton jos.

"Ce condiții?" întreb confuz.

"Dacă vrei ca oamenii lui Taehyung să nu vă omoare, trebuie să îl scoateți pe Jackson din închisoare."

Am închis telefonul direct când am auzit și l am spart de perete. Am început să țip tare și m am dus să mi fac bagajele pentru America.

Cum iau legătura cu Jungkook să îi spun asta?!

Ca să îmi salvez prietenii trebuie să eliberez inamicul numărul unu.


Yn's pov

"Rezistă, Lisa..." șoptesc cu mâinile la gură. Tocmai ce a intrat în sala de operații.

Aveam atâtea emoții încât nu știam la ce să mă mai gândesc. Mă holbam pe geamul ușii de la salonul de operații dar deodată a început să mi vibreze telefonul. Era Jimin.

M am speriat și am răspuns imediat. "Alo?"

"Y/n, ascultă-mă că nu am mult timp. Vreau să îmi zici exact la ce închisoare a intrat Jackson Wang."

M am încruntat. "Poftim? De ce??"

"Y/N N AM TIMP DE EXPLICAȚII! SPUNE ÎNCHISOAREA!"țipă Jimin.

M am speriat apoi am stat să mi aduc aminte cum se numea. "Ăăă.... Închisoarea din Pohang."

Jimin a închis imediat după ce a auzit ce i am zis. Deodată doctorii ies din sala de operații. M am dus la geam și am văzut alt necaz.

Lisa,cu 2 bebeluși în brațe. ARE GEMENI.

Nu am fost lăsată să intru înăuntru. L am mai sunat pe Jungkook odată dar de data asta avea telefonul închis. Îmi era foarte frică.

Mobster Boss  //Jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum