13. fejezet

1.6K 55 4
                                    

- Kialudtad magad? – csatlakozott mellém Zack, miközben a menza felé mentem.

- Igen. – bólintottam.

- Biztos? Fáradtnak tűnsz. – mondta.

- Biztos. Csak sokáig tanultunk Skylerrel. – válaszoltam.

- Persze, tanultatok. – kacsintott, mire csak forgattam a szemem.

- Hé. – csaptam felkaron: - Hol marad a kedvesség?

- Út közben elhagytam. – vonta meg a vállát.

- Valami változás a Tomos üggyel kapcsolatban? – kérdeztem.

- Semmi. – sóhajtott fel szomorúan.

- Szólj, ha segíthetek valahogy. – mondtam, mire válaszul csak bólintott.

- Szóval arról a csapatos programról... – váltott témát hirtelen, amikor leültünk az asztalhoz. A többiek még szokás szerint sehol. Általában Zack és én vagyunk az elsők, akik ide érnek.

- Van valami ötleted? – kérdeztem.

- Sziasztok, nem baj, ha leülünk? – állt meg az asztal mellett Sam és Ruby.

- Hello.

- Sziasztok. Foglaljatok helyet. – mosolyogtam.

- A többiek merre vannak? – kérdezte Sam.

- Lassan csatlakoznak majd. – válaszoltam, majd Zack felé fordultam: - Milyen programra gondoltál? – tettem fel újra a kérdést.

- Hát, valami benti jó lenne. Nem akarok kint lenni a hidegben. – nézett előre undorodva.

- Még csak nincs is annyira hideg. – vontam össze a szemöldökömet.

- Miről van szó? – jelent meg az asztalnál Skyler, Emma és Tom.

- Hé új emberek. – intett Samnek, és Ruby-nak Emma.

- Emma, Tom, ők itt Sam és Ruby, a legjobb barátaim. – mutatta be őket egymásnak Sky, miközben helyet foglalt mellettem. Mindenki üdvözölt mindenkit, majd leültek a szabad helyekre.

- Szóval, miről volt szó, amikor ide értünk? – nézett ránk Tom.

- Zacknek ötlete támadt. – kezdtem.

- Jajj ne, vége a világnak. – mondta Emma ijedt arccal, majd az egész asztal, nevetésben tört ki, Zacket kivéve.

- Nagyon vicces. – forgatta a szemét sértetten.

- Jó, bocsi. Csak vicceltem. – nevetett tovább: - Szóval, milyen ötlete támadt Zacknek?

- Azt mondta, kellene valami csapatos program. – mondtam.

- Ez nem rossz ötlet. Ki tudja, mikor voltunk utoljára így valahol. – értett egyet Emma.

- És van valami konkrét ötlet? – szállt be a beszélgetésbe Skyler.

- Csak annyi, hogy ne szabadtéri legyen. – forgattam a szemem.

- Mit szóltok a bowlinghoz? – kérdezte Emma: - Már úgyis régen voltunk.

- Ó, ez jó ötlet. Még bosszút kell állnom a múltkoriért. – nézett rám Zack szúrós szemmel.

- Nem tehetek róla, hogy béna vagy. – vigyorogtam.

- Jól van Lex. Majd meglátjuk, ki a béna. – fenyegetett, válaszul csak nevettem.

- Ti benne vagytok? – néztem a többiekre. Skyler csak bólintott, mert közben evett, Sam és Ruby pedig meglepetten nézett rám.

Be YourselfDonde viven las historias. Descúbrelo ahora