- Alex...
- Alex! – hallottam kicsit erélyesebben, mikor a fejemet mélyebben a párnába temettem.
- Mi az? – mormoltam alig érthetően a párnába.
- Kelj fel.
- Nem akarok. – ellenkeztem: - Még kora van.
- Kora? – nevetett: - Dél múlt Lex.
- Pontosan. – értettem egyet, majd a fejemre húztam a takarót, de Sky nem engedett. Lerántotta rólam a takarót és felhúzott.
- Kelj fel, mert még rengeteg dolgunk van, mielőtt elmegyünk Emmához. – üt bele az ölembe, karjait a nyakam köré fonva.
- Hazug. – döntöttem a fejemet a vállára: - Már csak annyi dolgunk van, hogy oda menjünk. – ásítottam.
- Még mielőtt oda megyünk, össze kell pakolni, amit viszünk, aztán el kell menni a város másik felébe, mert Sam, Ruby és Jordan is velünk jön. Plusz, ebédelni is kellene, mert ma még nem ettél semmit. – érvelt.
- Ki a frász az a Jordan? – vontam össze kérdőn a szemöldököm.
- Ez minden, amit felfogtál abból, amit mondtam? – nevetett.
- Nem. – emeltem fel a fejem: - Csak fogalmam sincs, ki ő. – tettem hozzá.
- Ruby a bálon ismerkedett meg vele, megkérdezte, nem-e baj, ha elhívja, én pedig beleegyeztem. Remélem nem baj. – mondta.
- Dehogy baj. – tekertem a fejem nevetve: - Miért nem tudtam róla? Te már rég óta tudod?
- Igen, említeni akartam, de valamiért kiment a fejemből.
Kiszabadítva az egyik kezemet Sky szorításából, fáradtan megdörzsöltem a szemeimet: - Mikor is indulunk? – kérdeztem végül.
- Pár óra múlva, de tudom, hogy lusta vagy, úgyhogy nem hagyhattalak tovább aludni. – vigyorgott, majd nyomott egy gyors csókot a számra, és felkelt az ölemből és elindult az ajtó felé: - Vissza ne aludj. – mondta, majd kisétált.
- Egy nap, ez a lány lesz a halálom. – mormoltam magamban.
Bármekkora késztetést is éreztem arra, hogy visszafeküdjek aludni, tudtam, hogy a következő alkalommal Sky nem keltene ilyen kedvesen, úgyhogy sóhajtva kikászálódtam az ágyból és a fürdőbe léptem. Egy frissítő kora délutáni zuhany, és fogmosás után elindultam lefelé.
Szinte az egész szünetet Skylernél töltöttem, egy-két kivételével. Eleinte visszakoztam, mert annak ellenére, hogy Skyler a barátnőm, nem szeretném zavarni őket és őszintén, még szerintem is túl sok időt töltök náluk. Viszont, Sky és a szülei rögtön megállítottak és biztosítottak róla, hogy ez egyáltalán nem igaz, és szívesen látnak bármikor. Értékelem a gesztust, elvégre, bárhol jobb, mint egy hatalmas családi házban egyedül.
Ma van az év utolsó napja, Emma pedig, mint minden évben, felvette a házigazda szerepét, mivel imád szervezkedni és irányítani. Az eddigi években mindig csak hárman voltunk, úgyhogy őszintén megvallva, szokatlan lesz az egész, de legbelül kíváncsian várom, hogy mit hoz majd nekünk az este. Meg, hogy ki az a Jordan. De most komolyan? Én miért nem tudtam róla?
Na mindegy is.
A földszintre érve látta, hogy Sky és Sarah a konyhában vannak, míg Brian a nappaliban nézi a tévét. Miután köszöntöttem Briannak, besétáltam a konyhába. Sarah a pultnál állt és tálalta az ebédet, míg Sky az utolsó simításokat végezte a terítéken. Háttal állt nekem, így nem láthatta, hogy jövök, úgyhogy halkan mögé osontam és hátulról átöleltem: - Hé.
YOU ARE READING
Be Yourself
RomanceMindenki, aki ránézett úgy gondolta, hogy Alexandra Miller egy barátságos, kedves, segítőkész lány, aki egyben a lány focicsapat elképesztően tehetséges kapitánya is. Alexandra viszont úgy tekint magára, mint a lány, aki nem meri önmagát adni. Ugyan...