- Remélem nem lesz ma balhé.
- Mire gondolsz?
- Hát, a vita Zack és Tom között. Remélem nem fog az este kárára menni. – mondtam.
- Szerintem nekik is kell a kikapcsolódás, maximum majd kicsit távolabbról nézik egymást. – mondta Skyler.
- Lehet, hogy meg beszélnem kellene Tommal. Kideríteni végre, hogy mi történt. – gondolkodtam.
Sky kis hezitálással válaszolt: - Hát... - kezdte: - Szerintem, nem kellene beleszólni. Elvégre, Zack az egyik legjobb barátod, és ha ő nem mondta el, akkor biztos van valami komolyabb oka rá. Inkább vele kellene beszélned. – érvelt.
Felnyögtem a frusztrációtól: - De ha megkérdezem Zacket, mindig eltereli a szót, vagy ott hagy válasz nélkül. Tudni akarom, mi történik, segíteni akarok neki.
- Kicsim, biztos vagy benne, hogy ez jó ötlet? Lehet, hogy rájuk kellene hagynod inkább, hadd oldják meg egymás között.
- De...
- Sziasztooook. – nyitotta ki Emma a kocsi hátsó ajtaját, majd elhelyezkedett a vezetőülés mögött: - Ugye nem szakítottam félbe semmit? Mert ha éppen egymásnak akartatok esni, akkor szóljatok most, és megyek a saját kocsimmal. – piszkálódott.
- Em! – figyelmeztettem, Sky pedig vigyorogva hátra fordult és köszöntötte.
- Most mi van? Nem vagyok semmi jónak az elrontója. Értékeld, a szándékot Lex. – vigyorgott Em. Legalább visszatért a régi önmagához. Bár engem nem tud átverni, tudom, hogy még mindig bántja a dolog, de inkább nem mutatja ki. Mindig másokra gondol maga előtt.
- Én értékelem Emma. – szólt közbe Skyler.
- Kicsim, ne bátorítsd. – forgattam a szemem.
- Köszönöm szépen Skyler. – bólogatott Emma: - Legalább valaki. – nézett rám szúrós szemmel.
- Ugyan, soha nem tudhatod, mikor szakít félbe valamit, Alex. – pillantott rám Sky: - Jelenleg is rengeteg dolog fut át az agyamon, amit félbeszakíthatott volna. – tette hozzá.
Erre kényelmetlenül fészkelődni kezdtem az ülésen. Mégis mi az isten történik? Akaratom ellenére elkezdtem arra gondolni, mi történne, ha most ketten lennénk csak a kocsiban, és éppen nem tartanánk nyilvános helyre a többiekkel.
Az eleinte csak gyengéd csókok egyre mélyülnének, egyre kétségbeesettebbek és szenvedélyesebbek lennének, ahogy folytatnánk. Aztán Skyler kicsatolná a biztonsági övét anélkül, hogy ajkaink szétválnának. Elképzeltem, ahogy lassan átmászik az üléseket elválasztó váltó fölött, hogy elhelyezkedjen az ölemben és...
- Alex, itt be kellett volna fordulnod. – szólalt meg Skyler mellőlem.
- Ó bazdmeg... - mormoltam idegesen. A vágyó gondolatok annyira elterelték a figyelmemet, hogy nem vettem észre, hogy a kelleténél tovább haladtam. A következő lehetőségnél megfordultam az autóval, fél szemmel pedig láttam, hogy Skyler vigyorogva engem néz. Tudja. Persze, hogy tudja: - Meg se szólalj. – szóltam rá, mielőtt bármit is mondana, ő per
- Miről maradtam le? – kérdezte Emma előre hajolva a hátsó ülésről.
Nem mondtunk semmit.
- Ó, ne. Éppen zavarok? Húzódj félre. – ijedt meg.
Szerencséjére, nagyjából két percen belül meg is érkeztünk a bowling pályához. Amint leparkoltam az autót, Emma villámgyorsan, szinte már kiugrott a kocsiból.
YOU ARE READING
Be Yourself
RomanceMindenki, aki ránézett úgy gondolta, hogy Alexandra Miller egy barátságos, kedves, segítőkész lány, aki egyben a lány focicsapat elképesztően tehetséges kapitánya is. Alexandra viszont úgy tekint magára, mint a lány, aki nem meri önmagát adni. Ugyan...