BÖLÜM-40-ÖLÜM SIRRI

38.3K 1.1K 64
                                    

Derin'den

"Derin..Yapamam..Seni öldüremem.."

Beynim buz tutmuş gibi donakalmıştı.Yanağındaki elimin kaskatı kesildiğini hissettim.Boğazımdaki yumruyu itmeye çalıştıkta beni daha da rahatsız ediyordu.Ben nefessiz bir şekilde Kuzey'in aralanmış dudaklarını izlerken odanın kapısı gürültüye açıldı.

"Nabersiniz gençler,umarım böyle tembel tembel yatmaya devam etmeyecektir Kuzey."

Demir gülerek başını benden yana çevirdiğinde yüzümdeki ifadeyi görmesiyle gülüşü yarıda kesildi.Gözlerini benden ayırmadan yavaşça Kuzey'in yatağının yanındaki koltuğa oturdu.

"Bir şey mi oldu Derin ?"

Boğazımdan kaçan küçük bir öksürükle kendimi toparladım ve sahte bir gülücükle karşılık verdim.

"Yok..Sadece ne zaman uyanacağını düşündüm."

Gözlerini bende ve Kuzey'de gezdirdikten sonra yarım bir şekilde güldü.Rahat olmadığı belliydi.

"Doktoruyla konuştum birazdan uyanır demişti ."

Kafamı eğip yataktan kalktım ve lavaboya girip kapıyı kapattım.Ellerimi lavabonun kenarlarına dayayıp aynadaki yansımamı izledim.

Kuzey neden böyle bir şey söylemişti? Benden sakladığı bir şey varmış gibiydi.İçimdeki ürperti tüm bedenimi kapladı ve baştan sona titredim.Düşünürken son bir-iki yılım gözümün önünden geçmişti.Kuzey ile bizim evde ilk karşılaşmamız,onu bir depoda silahının şarjörünü değiştirirken görmem,Egemen'in anlattıkları...

Aklıma Egemen'in gelmesiyle cebimdeki telefona uzandım.En son dün Kuzey'in durumunu öğrenmek için aradığında konuşmuştuk.Arama geçmişinden Egemen'in bulup aradım.Sesini duymaya ihtiyacım vardı.Kısa bir çalıştan sonra açtı.

"Prensesim."

Sesini duymamla içimde bir şeylerin rahatladığını hissettim.Demir'in duymaması için sesimi olabildiğince alçak tutmaya çalıştım.

"Egemen,nasılsın ?"

"İyiyim abicim şirkete gidiyorum varınca ben de seni arayacaktım,asıl sen nasılsın? İyileşti mi Kuzey?"

Derin bir nefes alıp verdim.

"Evet,iyileşiyor.Dünden daha iyi.Ben de iyiyim."

Memnuniyetle mırıldanışını duydum.

"Egemen.."

Kısa bir sessizlik oldu.

"Derin,bir sorun mu var ?"

Ses tonundan gerildiğini anlayabiliyordum.

"Kuzey narkozun etkisindeyken bana b-"

Elimi alnıma götürüp ovuşturdum.

"Her neyse,önemli bir şey değil."

"Derin !"

Sesi kızıyor gibi değil adeta kükrüyor gibiydi.

"Sen anlatır mısın yoksa ben gelip orayı yıkayım mı ?"

"Kuzey uyurken benimle ilgili tuhaf şeyler konuştu.Beni öldüremeyeceğini mırıldandı."

Dişlerimi sıkmış tepkisini beklerken telefonun kapanma sesini duydum.Kapatmıştı.Kahretsin,şimdi ne yapacağını kimse bilemezdi.Durduk yere ortalığı karıştırmış olabilir miydim ?

Kim narkozun etkisindeyken ölümden bahsedebilirdi ki,ortada benim bilmediğim bazı şeyler olmalıydı.Telefonu cebime geri koyup musluğu açtım.Avcuma doldurduğum suyu yüzüme çarptıktan sonra havluyla yüzümü duruladığım sırada lavabonun kapısı hızla açıldı.

KUZEY (+18) Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin