Işıl dibi tutmaması için çorbayı yavaşça karıştırırken ben de etleri sosa yatırıyordum.Izgaraya hazırlanan etleri bıraktığımda çıkan sesle bir adım yana çekildim.Egemen bir anda mutfağa dalmıştı.
"Uyanmadı mı hâlâ?"
"Ben birazdan bakacağım."
Egemen başını sallayıp alnımdan öptü ve tezgahın önüne geldi.Sol tarafımdaki Işıl'ın muzip bakışlarıyla anında Egemen'e döndüm.Ağzına attığı domatesi zevkle yerken bir yandan da Işıl'a gülümsüyordu.Elimdeki maşayı hışımla havaya kaldırdım.
"Başka bir yerde mi bakışsanız? Ya da ben çıkayım siz rahatsız olmayın."
"İyi olur abicim,hadi sen bir Kuzey'e bak nasıl olmuş."
Elimdeki maşayı kapıp beni kalçasıyla ittiğinde gülmemek için kendimi sıktım ama Işıl kahkahayı çoktan basmıştı.Işıl'ı kurtardığından beri aralarında saklamadıkları bir kıvılcım olmuştu.
Belime bağladığım yarım önlüğü memnuniyetle çıkartıp Kuzey'in olduğu odaya yöneldim.Egemen'in tuttuğu bahçeli küçük bir villada kalıyorduk.Yağmur o kadar şiddetli yağıyordu ki yakınlarımızda ev olup olmadığı dahi görünmüyordu.Koridordan geçerken fırtınanın şiddetiyle açılıp duvara çarpan pencereyi iterek kapattım.Dışardaki uğultuyu kalın duvarlar bile susturamıyordu.Kapının önüne geldiğimde olabildiğince sessiz olmaya çalışarak açtım.Yüzü kalemle çizilmiş gibi uyuyordu.Uyurken bu kadar kusursuz görünmesi imkansız olmalıydı ama değildi.Gülümseyerek Yatağın ucuna oturdum.Yorgan göğüs hizasının altındaydı.Kalkık duran kirpiklerinin yüzünü ne kadar güzel aydınlattığını düşündüm.Hasret kaldıkça özlemim katlanarak artmıştı.Elimi uzatıp birbirine karışmış saçlarını okşadım,elim pamukların içinde dolaşıyor gibiydi.Kokusunu içime çekip olabildiğince depolamaya çalıştım.
"Sana bunu nasıl yaptım bilmiyorum.Başkası yapmış olsaydı her şeyimi ortaya koyar yine intikamını alırdım ama peki şimdi ne yapacağım ? Sana her bakışımda o gün kollarımın arasında yok olup gidişini hatırlıyorum.Aynı bugün ki gibi yağmurun altında hala bana aşkla bakan gözlerini hatırlıyorum.Ben senin merhametin altında ezilmeden nasıl duracağım?"
Fısıldamalarım cümlenin sonuna doğru oldukça kısılmıştı.Gözümden akan yaşları elimin tersiyle sildim.Kalkmak için ayaklanıp arkamı döndüğüm sırada bileğimi kavrayan elini hissettim.
"Ben ölmeye hazırım Derin."
Sesi buz gibiydi.
"Tetiği çeken sen olduğun sürece."
Titreyen çenemi görmezden gelerek ondan tarafa döndüm.Yorganı kaldırıp gelmem için yer açmıştı.Hiç sesimi çıkarmadan yanına uzanıp yorganın altına girdim.Vücudunun sıcaklığıyla altı ay boyunca burada uyuyabilirdim.Göğsüne iyice sokuldum.
"Bir daha senden böyle bir şey duymayacağım.Bu konu kapandı ve .."
Kaşlarımı kaldırıp merakla cümlesinin sonunu getirmesi için gözlerinin içine baktım.Dudakları iştahla kıvrıldı.Eli belimi bulmuştu.
"Ve sen benim sonsuza kadar seksi karım olarak kalacaksın.Ah,Derin.Beni deli ediyorsun."
Kalp atışımı vücudumun her noktasında hissedebiliyordum.Kokusunun tüm yoğunluğuyla dudaklarıma kapandığında rüyadayım sandım.Dudaklarım yanıyordu.Eli belimin içinden sütyenimi buldu.Göğüslerim yanıyordu.İç çamaşırımı çıkartıp yere fırlattı.
"Başbaşayken bunları istemiyorum."
Başımı itaatkar bir şekilde salladım.Ateşim çıkmıştı.Eli bu sefer kalçalarımdaydı.Hışımla altımdaki eşofman altını çıkarttı.Külodum ve sweatimle kalmıştım.Dudakları boynumu buldu.Yavaş yavaş boynumun her santimini talan etmişti.Kulağıma eğildi.Tam üstümde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEY (+18) Düzenleniyor
Mystère / Thriller🔞+18 içerik vardır, 18 yaşından küçük ve rahatsız olanların okumaması tavsiye edilir.🔞 Elini bacak aramdaki sıcaklığa soktu.Kadınlığıma dokunduğunda kendimden geçip kafamı arkaya attım ve inledim.Ellerimi ani bir refleksle elinin üzerine atıp çekm...