BÖLÜM-5-SENİN YÜZÜNDEN

98K 2.4K 120
                                    



Kuzey'den

İkisi eve girdikten sonra ben de eve oldukça yaklaşmıştım.Adımlarımı hızlandırıp kapıya geldim ve cebimden anahtarı çıkarıp açtım.

İçeride yemek yeniyordu,babam gelmem için ısrar etti ama toktum.Hızla merdivenleri üçer- beşer çıktım.Odama girdikten sonra bugün ki projeleri çıkarttım.

Derin'den

Taksiden indikten sonra sessizce kapıyı açtık.Ses çıkarmamak için ayakkabılarımızı elimize aldığımızda Egemen beni kucaklayarak ses çıkartmadan yürümeye başladı.Çok yavaş ilerliyorduk.Dedem bugün  şirketin toplantısına katılmıştı.Kısık sesle beni kucaklayan Egemen'e seslendim.

"Dedem toplantıda."

O an da tutmuş olduğu nefesini bir anda bırakmasıyla benide yere bırakması bir oldu.Kalçamda büyük bir acı hissederken Egemen gülmeye başladı.Sinirle bacağına yumruk attım.

"Tamam tamam."

Yere eğildi ve kalkmam için yardım etti.Beni odama bıraktıktan sonra hemen yandaki kendi odasına geçti.

******

Sabah göz kapaklarımı aralamamla başımın aşırı derecede ağrıdığını hissetmem bir oldu.Sarhoş olmadığıma emindim ama başımı ağrıtmaya yetmişti.

Yataktan kalkıp odadan çıktım ve Egemen'in odasına girdim.Her yeri dağıtmış yatıyordu.Kolunu dürttüm.

"Egemen , uyan."

Yavaş yavaş gözlerini araladı.Esnedikten sonra bana döndü.

"Okul var ve kafam çatlıyor."

"Ağrı kesici falan almayı düşündün mü ?"

İnanmaz bakışlarımı yüzüne göndermekten hiç çekinmedim.Madem beni bu hale o getirmişti,o halde o yardım edecekti.

"Sen getir Egemen, benim başım çok fena.Ayrıca senin yüzünden."

"Getirir misin diyecektin herhalde."
Oflayarak nefesimi verdim.Yapacağı şeyi biliyordum ama bile bile ona uydum.

"Getirir misin?"

"Getirir misin abiciğim ? de bakayım prenses."

"Getirir misin abiciğim?"

Yanındaki yastığı kafama attırdı.

"Hayır, git uyu." Diğer tarafa dönüp kaldığı yerden uyumaya devam etti.

"Egemen, sen ısmarladın hem dedeme söylerim."

"Of Derin of." Yataktan kalktı.

Tişörtünü alıp odadan çıktı.Bir kaç dakika sonra bir elinde ağrı kesici bir elinde bardakla odaya girdi.Gözleri hala ilk uyandığı gibi yarı kapalı ve şişti.

Sırıtıp sahte bir üzüntüyle dudak büktüm.

"Aklıma geldi de bunlar tok karna atılıyordu.Gene de getirdiğin için teşekkürler."

Kapanmak üzere olan gözlerini iyice açıp bana döndü.Sonra elindekileri masaya bırakıp küçükken de yaptığı gibi bombalama diye bağırarak üstüme atladı.

"Aaah Egemen kalk üstümden! Ezildim."

"Isırmadığıma dua et."

"Tamam yeter, okula gideceğim."

Üstümden kalktıktan sonra kafasını yastığa bastırıp odadan çıktım.Kendi odamda hazırlandıktan sonra aşağı indim.

Dedem evde olmadığı için tek başıma masaya oturup yemeye başladım.Ne kadar canım çekmese de.

Nilay'dan mesaj geldi.

"Çok özledik seni, geliyor musun bugün?"

"Evet."

Telefonu kapattım ve ağrı kesiciyi atıp evden çıktım.

Kapının önünde alfa romeo marka arabayı görünce duraksadım.Kayra gelmişti.

Kafamı sağ tarafa çevirince Kuzey'i gördüm.Evden yeni çıkıyordu.Yutkunup önüme döndüm.

Arabanın ön camı açılınca Kayra'nın gülümseyen suratı gözüktü.Ön kapıya doğru yürüdüm.Kapı kendiliğinden açılınca içeri girdim.Kayra direkt yanağıma uzun bir öpücük kondurdu.

"Nerelerdesin? Çok özledik seni."

Verecek bir cevap düşündüm ama cevap belliydi.

"Buradayım işte."

"Peki madem.Sen öyle diyorsan."

Arabanın arkasına bakınca Nilay ,Selen ve Emreyi gördüm.

Kızlar Emreyi aralarına almış saçıyla oynuyorlardı.Emre hemen araya girdi.

"Derin, al beni buradan lütfen."

"Kucağıma mı oturtayım?"

"Olur."

Herkes keyifle gülerken Kayra'nın gülüşünün yüzünde donduğunu fark ettim.Baktığı taraf bizim evden taraftı.

Kafamı çevirmemle Kuzey'le göz göze gelmem bir oldu.Yürüyerek geçti gitti.Kayra'ya anlam veremeyerek döndüm.

Kaşlarım doğal olarak kalkmıştı,  Kayra da bunu görünce anlayıp önüne döndü.

"Tanıyor musun?"

"Kimi?"

"Az önceki çocuğu,sana nasıl baktı görmedin mi ?"

"Saçmalama Kayra ona bakan kişi ben olmasam inanacağım.Hiç de öyle olmadı.Doğruyu söyle neydi neşeni kaçıran?"

"Hiç,  hiç bir şey."

Kontağı çevirdi.Kaşlarını çatarak hızla anayola çıktı.

Bir şeyler oluyordu ama anlayamamıştım.Elbet zamanı gelince her şey açığa çıkardı.

KUZEY (+18) Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin