Kuzey'den
Salona girdiğimde Derin'in burada olduğundan bihaberdim.Gözlerim içeride gezinirken keskin mavilerle buluştu.
Gözleri gözlerime değdiğinde sanki kıvılcım çıkmış gibi daha çok parladı.Niye buradaydı ki ? Onun gibi kızlar genelde erkek arkadaşlarıyla kafede olması gerekmiyor muydu ?
Spor yaptığı daha önce dikkatimden kaçmamıştı ama bunu da düşünmemiştim.Daha fazla bakmam merak uyandıracağı için soldaki ağırlık kaldırma kısmına ilerledim.
Bana baktığını görmesem de hissedebiliyordum.Salondan çıktığına emin olduğumda yattığım halterin altından kalktım.
Derin buradayken ona koçluk yapan adama doğru ilerledim. Elindeki içeceği masaya bıraktı ve ben yaklaşınca ayağa kalktı.
"Merhaba." Elini uzatmıştı, etrafa kısa bir bakış attıktan sonra elini sıktım.
"Merhaba."
"Ben Demir Özsoy, burada koçluk yapıyorum yardıma ihtiyacın olursa ya da bir koçla çalışmak istersen burada 7 tane antrenör var.Yardımcı olabilir miyim ?"
"Ben az önce çıkan kızın yakın bir arkadaşıyım, bana burayı da o tavsiye etmişti.Buraya ne yapmak için geldiğini söylemişti ama aklımdan çıkmış işte."
"Derin'den mi bahsediyorsunuz? Kick boks için gelir o hep."
İşaret parmağıyla arka kapıyı gösterdi.
"Köşedeki salonu görüyor musun? Orası onun yeri, arkadaşıysan sorun olmaz."
Tebessümüne başımı salladım ve gösterdiği yere ilerledim.
****
Üstümü değiştirirken telefon çaldı.
"Alo, Kuzey hazır mısın bak geliyorlar."
"Hazırım dedim bin kere Toprak, kaç defadan sonra anlayacaksın."
"Tamam tamam ya heyecan bastı ne yaptığımı biliyor muyum? Demirkan depoda ufak bir pürüz çıktı falan dedi ama halletmişler."
"Konuştum Demirkanla, haberim var ."
"Ben de geldim sayılır sizin eve, arabadayım.Kimse yok değil mi ?"
"Yok, bizimkiler dağ evinde."
Telefonu kapatıp gömleğin düğmelerini ilikledim ve dışarıya çıktım.
Toprak ve diğerleri çoktan gelmişti.Emir ve yanındakiler yanıma yaklaştı.
"Efendim, bütün hazırlıklar tamam transfer için bekleyenler hazırlandı. Teslimatta da sorun çıkmamış.Her şey yolunda."
Kafamı salladığımda önümden çekildiler.Biz konuşurken 2 araba daha gelmişti. Hepsi işlerin ne kadar yolunda olduğunu teğit etti ve gelecekleri beklemeye başladık.
Rastgele bakınırken Derin'in camdan baktığını gördüm. Görmemiş gibi önüme döndüm.
Ne kadar görse ve izlese de bir şey anlayamazdı.
Sokağın köşesinden siyah bugatti görününce geldiklerini anladım.Arkasında dört araç daha vardı.Sorunsuz gidiyordu şimdilik.
Daha öncelerden önüme gelen dosyadan isminin Oğuz olduğuna emin olduğum kişi arabadan indi ve yanıma yaklaştı.
Resmi bir gülümsemeyle elini uzattı.
"Ben Oğuz Gürdal, artık birlikte çalışacağız.Ben ve arkadaşlarım emrinizdeyiz."
Kafamla onayladıktan sonra arabalardan inenlere teker teker baktım.
"Merak etmeyin, sayı daha önce de belirttiğimiz gibi.Silahlar da aynı şekilde.Birleşim yerine geçebilir miyiz?"
Toprak araya girdi.
"İlerdeki sokağın sonunda bir bar var.Barın alttaki katı bize ait.Orası birleşim yeri, arkadaşlarınıza haber verebilirsiniz.Geçelim."
Sokağın sonuna ilerlerken memnuniyetle gülümsedim.Her zaman olduğu gibi her şey yolundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEY (+18) Düzenleniyor
Mystery / Thriller🔞+18 içerik vardır, 18 yaşından küçük ve rahatsız olanların okumaması tavsiye edilir.🔞 Elini bacak aramdaki sıcaklığa soktu.Kadınlığıma dokunduğunda kendimden geçip kafamı arkaya attım ve inledim.Ellerimi ani bir refleksle elinin üzerine atıp çekm...