E D A
Çok öfkeliydim. Çok, çok öfkeliydim. Benim yatağımda, başka bir kadını getirmişti.
Onun kokusu hala burda ya, birde masum masum ne oldu sevgilim diyor bana. Ben sana ne olduğunu göstereyim.
E: KİM O KADIN?
D: ne kadını Eda ne diyorsun sen hiç bir şey anlamıyorum.
E: bence sen gayet de iyi anlıyorsun ne dediğimi! Kim o kadın Deniz? Beni kiminle aldatıyorsun sen?!!
D: Eda, sen ne diyorsun? Ne aldatması? Yok öyle bir şey!! Nerden çıkarıyorsun sen bunları?
E: sen benimle dalga mı geçiyorsun şuan? Yatağımızda başka bir kadının kokusu var!!!
D: Eda, saçmalama. Uyduruyorsun artık. Yok öyle bir şey.
E: ben uyduruyorum öyle mı?
Yastığı elime aldım ve Deniz'in yüzüne firlattım.
E: bu benim kokum mu Deniz ha? Benim kokum mu bu? DEĞİL. Kimin kokusu bu Deniz? Beni aptal yerine koyma bana yalan söyleme! Doğruyu söyle!
D: Eda, başka bir kadın falan yok! Sen ne diyorsun ya? Ben sana öyle bir şey yapar mıyım hiç, sen delirdin mı??
E: ben delirdim değil mı? Burda ki suçlu sen değil benim tabi. Yastıkta kokusu sinmiş diyorum sana sen hala bana yalan söylüyorsun ya!
D: benim hayatımda senden başka kimse yok! Niye bunu anlamak istemiyorsun?!
E: o zaman bu yataktaki kadın koku ne? Benim değil! Kimin kokusu bu ozaman açıkla bana hadi!!
Deniz bir kaç saniye durdu. Hiç bir şey demedi. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Bana bunu nasıl yaptın Deniz?
D: Eda, ben ne bileyim ya o koku ne? Belki temizlikçi geldiğinde sinmişti ne bileyim?!
E: he temizlikçi kız da sonra bir yatayım uyuyim dedi. Sen beni salak mı sanıyorsun ya?!
D: bilmiyorum, Eda! Bilmiyorum! Ama benim hayatımda sende başka birisi yok!
E: sen bana yalan söylemeye devam ediyorsun.
Deniz öfkelendi. Bana arkanı döndü ve durdu. Bana doğru düzgün bir açıklama bile yapamıyorken kendini haklı çıkarmaya çalışıyordu. Resmen inanılmaz.
D: sen paranoyaya mı bağladın? Yoksa bu evlilikten son anda vazgeçtin de benden mı kurtulmaya çalışıyorsun?
E: NE? Suçlu ben mı oldum şimdi??
Deniz bana döndü ve bana baktı.
D: bu yaptığın saçmalığın başka türlü bir açıklaması olamaz da ondan!
E: DENİZ!
D: aklıma başka bir şey gelmiyor kusura bakma. Ben nettim. Sen net mısın?
Gerçekten tüm bunlar benim paranoyam olabilir mıydı?
Deniz bana yaklaştı ve elini koluma koydu.D: düğün stresi yüzünden böylesin herhalde aşkım. Ben seni aldatmadım, ben seni çok seviyorum, tamam mı? Yarın da evleniyoruz her şey kusursuz olacak.
Bende ona sarıldım. Herhalde gerçekten stres oldum da böyle oldu.
E: özür dilerim, stresten herhalde oldu.. bir an kendime hakim olamadım, sinirim bozulmuştu.
İzmir
S E R K A N
İnternete bakıyordum bir şey var mıydı Eda Yıldız hakkında. Burda çok kişi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?