E D A
Melo gelmişti ve şuan odamdaydık. Olanları konuşuyorduk.
M: kızım senin hayatın filme döndü ha. Bu ne ya böyle? Baban kalp krizi geçirdi, kardeşin intihara kalkıştı, bebeği kaybetti. Psikoloğa gitmeye başladı, şimdi da sana barış eli mı uzatıyor?
E: öyle. Bunun arkasından bir şey mı saklanıyor yoksa gerçekten de şu Ozan ona yardımcı mı oluyor da değişmeye çalışıyor Selin.. bilmiyorum.
M: öyle de.. başka bir şey var sanki sende.
E: nasıl?
M: başka bir şey oldu.. değil mı? Yüzünden belli oluyor.
E: biz Serkan ile..
M: sevgili mı oldunuz sonunda??
E: ayrıldık.
M: ne? Lan ne ara sevgili oldunuz da ayrıldınız??
E: hepsi bir günde oldu ya.
M: sen şunu bir baştan anlatsana bana. Hiç bir şey anlamıyorum da.
Ve her şeyi Melo'ya anlattım.
M: naptın naptın???!
E: duydun işte, Melo.
M: ya kızım sen manyak mısın? Aklını mı kaybettin sen?? Sen öyle şeyleri Serkana nasıl söylersin ya? Hiç mı canın acımadı??
E: Melo.. bak Selin hasta... ben-
M: ya yemişim Selini ya! Selin yüzünden olsaydı gizli saklı buluşurdunuz. Yalan mı? Bir çaresi bulunurdu.
E: Melo-
M: anladım, korkuyorsun. Korkun geri geldi, ben bunu çok iyi anlıyorum ama Serkan'la konuşmak yerine böyle bir şeyi yapman.. bilmiyorum. Doğru bulmuyorum. Adamın kalbini paramparça ettin, Denizi hala seviyorum nedir ya??
E: başka türlüsü peşimi bırakmazdı.
M: Eda, bak ben bunu sana en iyi arkadaşın olarak söylüyorum. Gerizekalısın.
E: Melo, aynı şeyleri bir daha yaşayamam diyorum sana. Kaldıramam bunu. Daha bir gün olmadı sevgili olalı, başka bir kadın geldi ve benim karşımda onun öptü. Ya ben orda neler hissetim sen biliyor musun?
M: kızım sen hiç türk dizi izlemedim mı? Genelde böyle olur. Eski sevgilisi ortaya çıkar, aralarını bozmaya çalışır filan. Kanma buna işte!!
E: Melo, benim hayatım bir türk dizi mı?
M: Eda.. canım benim. Sen Serkana inaniyor musun?
E: evet.
M: sen aynı şeyi yaşamayacağına inaniyor musun peki?
E: hayır.
M: Serkan sana böyle bir şey yaşatabileceğıne inanıyorsun yanı?
E: hayır. Ooof. Sorun Serkan değil. Benim. Ya kiminle olursam olayım o şey başıma gelecekmiş gibi hissediyorum. Sanki evren de bana bir mesaj veriyor. Tam cesaret ederken, Balca çıktı.
M: ah canım benim..
Melo yanıma yaklaşıp sarıldı bana.
E: çok kötü bir his Melo böyle hissetmek..
M: sen aynı şeyleri yaşamayacaksın. Yahu ben Serkanın sana nasıl baktığını gördüm. Deli oluyor sana.
E: bende onu Balca ile gördüm. Aklımdan çıkmıyor o görüntü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?