• 8 •

1.4K 118 29
                                    

E D A

Karşımda o adam vardı. Burdaydı. Babamın ofisindeydi, babamla konuşuyordu. Bunun burda ne işi var ya??

E: bunun burda ne işi var??

O adam.. Serkan bana döndüğünde, öyle bir baktı gözlerime, sanki içimi görüyordu.

Must: kızım, hoşgeldin. Geleceğını bilmiyordum.

Babamın yanına gittim ama gözlerimi Serkan denen adamdan ayırmadım. Anlamaya çalışıyordum. Ne işi vardı burda ya?

E: bir şey konuşacaktım seninle baba da, sanırım meşgulsün.

S: ben tam gidiyordum yanı siz rahat rahat konuşun. İyi günler Mustafa bey.

Must: haberleşiriz Serkan.

E: ne haberleşirsiniz? Hiç bir şey anlamadım.

Must: Serkanı işe aldım. Deniz'in yerine.

E: NE?? Nasıl??

S: ben gideyim, malum işim var. İyi günler size.

Serkan bana baktı ve çıktı ofisten. Ne işi ya ne alaka???

Hemen babama döndüm ve konuşmaya başladım.

E: baba ne diye tanımadığımız adamı işe alıyorsun hemen öyle?

Must: kızım bir dur da. Deniz'in çalıştığı yoktu son aylarda o yüzden çıkarttım. Biliyorsun sebeplerimi. Babasıyla da konuştum, bir şey diyemedi tabi.

E: ortaklığınız devam ediyor ama..

Must: devam da edecek. Eğer Selim yalnış bir şey yapmazsa tabi.. o da öfkeli hala oğluna. Bilemem şimdi.

E: peki bu adam ne alaka?

Must: adı Serkan Bolat. Tanıyorsun az da olsa.

E: o yüzden soruyorum zaten. Nasıl oldu bu iş? Hiç bir şey anlamıyorum.

Must: Serkan buraya geldi.

E: burayı nerden biliyor??!

Must: kızım bir dur. Otur. Konuşuruz. Hadı otur.

İkimizde oturduğumzda babam konuşmaya devam etti.

Must: kendisi mimar, o kadarını anlamışsındır. Buraya da bunu vermeye gelmişti aslında.

Babam çekmeceden kolyeyi çıkardı ve bana gösterdi. Annemin kolyesi..
Hemen elime aldım kolyeyi.

E: kaybettim sandım..

Must: düşürmüşsün. Serkan da sana geri vermek istedi.

Kumsal.. tabi ya. Ve geri vermek için buraya kadar geldi.. neden?

E: eve niye gelmedi o zaman? Ev adresi de biliyordu. Niye şirkete geldi?

Must: haddini aşmamak için. O yüzden bana geldi, sana değil. Seni de sordu zaten.

E: beni mı?

Must: daha iyi mısın diye merak etti sadece. Sonra konuşmaya başladık işten filan bende ona iş teklifi ettim.

E: baba, referanslar filan istemedin mı yanı? Ne bileyim? Nasıl hemen iş teklifi ettin?

Must: hepsini getirecek. Merak etme sen orasını. Kendisi İzmirli orda yaşıyor. Büyük bir şirkete de çalışıyor. Ben ona o kadar büyük bir pozisyon teklif etmedim.

E: ama o yinede kabul etti?

Must: evet kabul etti. İstanbul'da yerleşmek istediğini söyledi, yeni bir başlangıç istediğini söyledi ve kabul etti.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin