• 13 •

1.2K 114 9
                                    

E D A

Ondan nefret ediyordum, evet. Birden hayatımıza girdi ve .. of.

Serkan'la o konuşmadan sonra sadece çalıştım. Böyle kendimi baya baya işe verdim.

Ama sürekli onu etrafta görüyordum. Bu adam beni sinir ediyordu.

Öğlen molası gelmişti ve telefonum çaldı. Arayan Melo'ydu.

E: efendim Melo?

M: beraber yemeğe gidelim mı?

E: oh valla çok iyi olur. Konum at, hemen geliyorum.

Zaten burdan uzaklaşmak bana iyi gelecek.

15 dakika sonra, Melo ile bir restoranta buluştuk. Deniz manzaralıydı. Yemek sıparışı verdik ve konuşmaya başladık.

M: hadı anlat.

E: neyi anlatayım?

M: neye sinirlesin. Onu anlat mesela.

E: sinirli falan değilim ben Melo.

M: valla gözlerinde görüyorum o yüzden anlat hadı. Ne oldu yine? Deniz mı?

E: yok ya ne Denizi. Öyle bir şey değil.

M: ne oldu o zaman? Neye sinirlendin bu kadar sen?

E: Serkan Bolat'a.

M: Serkan Bolat mı? Ne oldu yine?

E: adam benim apartmanıma taşınıyor!!

M: ne?! Nasıl?!

E: işte babam ona kıraya vermiş, öyle.

M: peki baban sana sormadı mı?

Sordu. Sorun kıraya vermesi değildi ki. Yada satması. Soru kıraya verdiği kişi.

E: sordu. Ne yapayım apartmanla sordu bana bende istersen sat istersen kıraya ver dedim umrumda değil.

M: e sorun ne ozaman?

E: o adama kıraya vereceğını söylemedi ama!!

M: neyi fark eder ki? Neye bozuldun sen bu kadar?

E: ya Melo. Başka yer mı yoktu ona gidip orayı kıraladı!! Güvenmiyorum ben bu adama!!

M: valla kızım hiç kusura bakma ama ben o adamı o akşam tanıdım. Gayette beyefendi birisine benziyor. Hem İzmir'den yeni taşındı buraya. Belli ki baban yardımcı olmak istedi sadece.

E: yahu iş verdi, ev verdi. Bu neyin yardımı??

M: bedavaya vermedi apartmanı. Her ay ödüyor Serkan. Sadece yardımcı oldu daha çabuk kendine bir apartman bulsun diye.

E: Melo-

M: hem şuan başka biri de orda oturuyor olabilirdi aynı kıraya. Niye sorun sadece bunun Serkan olması?

Gözlerimi sinirle kapattım. Of Melo of.

E: ben güvenmiyorum ona!!

Melo masa üstünde benim elimi tuttu.

M: canım, sen şuan hiç bir erkeğe güvenemiyorsun ki. Biliyorum, anlıyorum.

E: y-yok Melo, gerçekten yanı tuhaf bir şey var onda. Ya içimde bir his diyor ki göründüğü gibi biri değil.

M: bana olduğu gibi biri göründü. Geçmişi var elbette onu buraya sürükleyen. Ama kötü birine gerçekten benzemiyor. Hem içindeki his Deniz hakkında iyi şeyler dedi de noldu.. fazla düşünme.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin