• 40 •

1.2K 122 66
                                    

E D A

Bu kadın az önce annemin ismini mı söyledi? Nasıl ya? Kim bu?

E: pardon?

X: özür dilerim.. ben sadece sizi birine çok benzettim. Kusura bakmayın.

Tam gidiyordu ama ben durdurdum.

E: bir saniye bekleyin lütfen... az önce Şermin dediniz ya.. Şermin Yıldız mı?

Kadın şok olmuş gözlerle bana baktı. Ağzı açık kaldı. Serkan da bir şey anlamıyordu sadece bize bakıyordu.

X: evet da s-siz nerden biliyorsunuz?

E: ben Şermin'in kızıyım. Şermin benim annem.

Adını bilmediğim kadın bana daha dikkatli bakmaya başladı.

X: rahmetli annene çok benziyorsun.

E: öyle derler.. siz annemi nerden tanıyorsunuz? Bu aradı ben Eda. Memnun oldum.

X: Eda.. tabi. Hep söylerdi, bir kızım olsa adını Eda koyacağım diye.. Nilüfer ben. Bende memnun oldum, kızım.

E: annemi nerden tanıyorsunuz? Ben hiç isminizi duymadım da ondan.

N: ben sizin evinizde çalışıyordum. Daha yeniyidim o zaman. Derya ile çalışıyorduk beraber.

E: Derya abla hala bizde çalışıyor. Ama hiç sizden bahsetmedi.. niye ayrıldınız işten?

N: öyle gerekti. Neyse, ben sizi daha fazla tutmayım. Rahatsızlık verdiğim için kusura bakmayın tekrar. İyi günler.

E: iyi günler.

Tuhaf bir konuşmaydı.. Serkana döndüğümde bana bakıyordu.

S: ne oldu?

E: bilmiyorum ki.. böyle tuhaf bir konuşmaydı. Bir zamanlar bizde çalışmış , annemi tanıyormuş ama ben hiç onun ismini duymadım.

S: kadın da dedi ya az bir süre çalıştı orda.. bilmem.

E: benim ismini bilmediğine göre, ben doğmadan önce ayrılmış olmalı. Ama annem hamileyken ordaydı.

S: niye kafana taktın ki bunu bu kadar?

E: bilmiyorum .. bende bilmiyorum. Neyse, artık teyzeme yada Derya ablaya sorarım. Merak ettim kadını.

S: niye merak ettin ki?

E: ya sence de çok tuhaf değil mı.. böyle beni görüyor.. anneme benzetti falan. Bilmiyorum içimde tuhaf bir his var. Neyse, düşünmeyelim bunu.

Serkan masanın üstünde elimi tuttu, bende gülümsedim.

S: bu akşam bir şey yapalım mı? Ne dersin?

E: bu akşam mı? Teyzeme gidecektim ya. Görmedim onu kaç gün. Ama yarın olur yapalım?

S: nereye götüreyim seni?

Gülümsedim..

E: valla siz çok orijinalsiniz Serkan Bolat. Geçen sefer tango yapmıştık, bu sefer vals yaparız artık.

İkimizde gülmeye başladık.

S: yok bu sefer dans etmeyeceğız. Böyle orijinal olmayım diyorum.. seni güzel bir restorana götüreyim, yemek yeriz.

E: eski moda diyorsun?

S: geri kafalıyız Eda hanım. Napalım?

İkimizde deli gibi gülmeye başladık. Bir kaç dakika sonra yemekler gelmişti. Ve yemeye başladık.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin