S E R K A N
Gidiyorum mu? Gidiyorum ne demek?
S: gidiyorum derken? Nereye gidiyorsun?
E: İstanbul'dan gidiyorum ben. Ankara'ya gidiyorum. Orda üniversiteden bazı arkadaşlarım var, bana yardım ederler—
S: hayır. Bir saniye. Sen taşınmaya mı düşünüyorsun?
E: evet. Dediğim gibi Ankara'da arkadaşlarım var—
S: birak Ankara'yı falan. Sen ne dediğinin farkında mısın?
E: farkındayım, Serkan.
S: bence değilsin. Kaçıyorsun Eda. Kaçma.
E: bunu sen mı söylüyorsun gerçekten? Hani İzmir'den İstanbul'a kaçan sendin?
S: ben kaçmadım! Bir amacım vardı ama ulaşamadım.
E: her neyse. Anlamıyorsun. Ben şurda Selin'in yüzüne bakamıyorum. O benim öz kardeşim ya ve beni sırtımdan bıçakladı.
S: kaçmak çare mı? Değil. Düşünçelerin seninle geliyor çünkü. Onlardan kaçamazsın.
E: ya aynı evde .. onun büyüyen karnıyla kalamam. Aynı çevremiz var, sürekli onu göremem. Anlamıyor musun?
S: anlıyorum. Ama bu yaptığın saçmalık!
E: Selin ve Deniz'e bakamam diyorum sana. Bir hancer gibi saplıyor kalbime o görüntüler.
S: bütün sorun bu değil mı? Senin kardeşin ve büyük aşkın? Hala aşıksın değil mı ona?
Bu soruyu sordum ona ama cevabından çok korkuyordum. Yaşadığı her şeye rağmen onu sevemez hala, değil mı?
Benimleyken mutlu görünüyor. O mutluluk devam etsin istiyorum.E: saçmalama, Serkan. Yok öyle bir şey.
Gözlerimi kapattım ve açtım. Rahatlamıştım. Ama gerçekten de öyle mıydı yoksa kendisine de mı yalan söylüyordu?
E: ben onu sevmeyi birakalı çok oldu. Beni Selin yaraladı. Denizin beni aldatığını zaten biliyordum. Ona karşı nefret de sevgi hissetmeye bırakalı çok oldu. Ama bir zamanlar sevdiğim biri, beni sevdiğini söyleyen biri , beni öz kardeşimle aldatmasına kaldıramıyorum da. Öz kardeşim ve bir zamanlar evleneceğım kişi!!
S: ve gideceksin öyle mı?
E: ruhum yaralı, Serkan. Çok yaralı. Kurtulmak istiyorum burdan.. sanki nefes alamıyorum gibi hissediyorum.
S: neden gitmek istediğini çok iyi anlıyorum. Ama kalman için hiç mı sebepin yok?
Bana baktı ve hiç bir şey demedi. Bende bir adım yaklaştım ona.
S: hiç mı yok? Eda.. lütfen yapma bunu.. kalmak için sebeplerin yok mu?
E: nefes alamıyorum burda.. sende beni anla.
S: ben sana nefes olurum desem?
E: Serkan.. yapma. Ben kararımı verdim. Zorlaştırma..
S: ben hiç zorlaştırmıyorum Eda.. sadece iki aptal insanın yaptıkları için her şeyi bırakıp gitmeni kaldıramıyorum. Hiç mı umrunda değilim?
E: Serkan..
S: hadı söyle. Hiç bir şey hissetmiyor musun bana karşı?
E: bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum.. ben.. ben yeni bir ilişkiye hazır değilim, ne seninle, ne başkasıyla.
S: ben daha artık ne diyebilirim ki? Hiç bir şey.
E: neyse, konuşmayalım daha fazla. Varmıyoruz hiç bir yere. Ben artık gideyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?