M U S T A F A
Serkan çok kararlı görünüyordu. Hatta işinden olmasına bile razı. Hayatında ki en önemli şey Eda çünkü. Öyle dedi.
Bu adamın eşime ve diğer kızıma asılma gibi bir durumu nasıl olabilir? Efsun niye yalan söylesin bana bu konuda?
Belki yalnış anlamıştır. Başka açıklaması olamaz.
Serkan kibar biridir, belki kibarlığını yalnış anlamıştır Efsun. Kesinikle böyle olmalı.Ben Serkanı en başından beri beğendim.. böyle hiç içime sinmedi. Kesin Efsun yalnış anlamıştır.
S: cevabınız?
Must: sen çok cesur bir adamsın, Serkan.
S: sadece ne istediğimi biliyorum. Ve istediğim şeyler için savaşarım.
Must: anladım. O zaman şöyle söyleyim. Eda ne derse o. Ben karışmıyorum. Ama..
S: ama?
Must: eğer onu üzersen, seni üzerim.
S: başka bir şey beklemiyordum zaten sizden.
E D A
Bugün işe gitmemiştim. Babam gelmemi söyledi ama benim bir şey yapmam lazım. Yoksa burda olanları düşünerek delireceğım.
İşe gitmek istemiyorum. Yanı çalışmak istiyorum evet ama insan içinde olmayı istemiyorum.
Yalnız olmayı ihtiyacım var.Hala aklım almıyordu. Yani benim hayatım ne ara böyle değişti ya?
İki ay önce mutluydum, evleniyordum. Sonra bir günde her şey değişti.
Bildiğim ne varsa yalan çıktı. Bir insan bundan nasıl iyileşir?24 yaşındayım. İki kez ihanete uğradım. Hemde en yakınlarım tarafından.
Odama teyzem girdi.
Ayf: kuzum, iyi mısın? Ne yapıyorsun?
E: hiç, öyle oturuyorum.
Ayf: anladım. Birlikte yürüyüşe falan gidelim diyorum, ister mısın?
E: bilmiyorum, teyze. Hiç çıkasım yok. Hiç insan içinde çıkmayı istemiyorum.
Ayf: biliyorum, kuzum. Belki iyi gelir diye düşündüm ama sen bilirsin.
Teyzem tam çıkacakken onu durdurum.
E: teyze.
Ayf: söyle kuzum
E: şirkete kadar mı gitsek?
Ayf: ne yapacaksın şirkette?
E: sunum Serkana kaldı. Öyle olsun istemiyorum. Projeyi beraber yaptık, sunumu da beraber yapalım istiyorum. Üç gün sonra zaten sunumu yapacağız herkesin içinde. O yüzden gereken dosyaları ve evrakları alıp burda yapayım diyorum.
Ayf: sen işi mi düşünüyorsun şimdi?
E: aklım dağılsın istiyorum. Ve başladığım işi yarım bırakmak istemiyorum. Üç gün sonra sunumu yapıyoruz ve projeyi bitiriyoruz. O kadarını yapmak istiyorum. Gerçekten.
Ayf: tamam gidelim da.. sen niye Serkan'la çalışmıyorsun? Yanı beraber çalışın?
Çünkü onun yanındayken aklım çok karışıyor. Doğru düzgün düşünemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
Любовные романыYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?