• 42 •

1.1K 122 54
                                    

E D A

Melo sayesinde, Selin artık öğrenmişti. Of Melo, aferin sana.

Sel: sen Serkan'la yemeğe mı çıkıyorsun???!

Of. Derin bir nefes alıp Seline baktım.

E: evet.

Sel: seni şeytan seni! Hani onunla bir şey yaşamak istemiyordun, öyle dedin???

E: doğru. Onu dediğim zaman öyle düşünüyordum zaten. Onunla bir şey yaşamak istemiyordum o zaman.

Sel: şimdi ne değişti peki ha?? Aşık mısın ona??

E: evet, aşığım ona.. çok seviyorum ben Serkanı.

Selin bana sinirle, öfke dolu bakıyordu.

Sel: aşıksın yanı? Aşık.

E: evet Selin aşığım.. hemde çok.

Sel: inadıma yapıyorsun değil mı? Ben senden Denizi aldım diye sen benden Serkanı alacaksın değil mı?!

Ay yeter artık ya.

E: öyle bir şey yok Selin! Ben senden Serkanı falan almıyorum. Hiç bir zaman senin olmadı! Bunu bir kafana sok artık!

Sel: aşığım ben ona! Defalarca söyledim sana bunu! Bunu bile bile-

E: sende Deniz'le nışanlı olduğumu bile bile ondan çoçuk yapmadın mı?

Sel: bak işte dediğim gibi. İntikam alıyorsun benden!

E: almıyorum Selin! Senden intikam falan almıyorum! Sadece hayatımı yaşıyorum, kendi mutluluğumu düşünüyorum! Başkaları değil, bu sefer kendimi düşünüyorum!!

Selin bir adım yaklaştı bana.

Sel: umarım hiç bir zaman mutlu olmazsın Serkan'la! Zaten o seninle ciddi falan düşünmüyor. Düşünseydi, bana o gece gelmezdi!

Ne gecesi ya? Ne diyor bu?

E: sen ne diyorsun Selin ya? Ne gecesi?

Sel: aşk gecemiz diyorum..

E: saçmalama Selin. Yetti artık senin yalanların!

Sel: bana inanmiyorsan, Serkana sor.

E: bana bak Selin. Beni iyi dinle. Bizden uzak dur! Benden de Serkandan da uzak dur! Biz birlikteyizve birbirimizi seviyoruz, bunu kafana sok! Serkan beni seviyor, seni değil!

Sel: mutsuz olman için elimden geleni yapacağım, sevgili ablacım!

Seline yaklaştım ve konuştum.

E: elinden geleni ardına koyma, sevgili kardeşim!

Selin sinirle yukarı çıktı, bende bir oh çektim. Of yaa.
Melo'ya döndüm ve konuştum.

E: aferin Melo! Aferin sana. Gördün mü naptığını?

M: b-ben sadece gıcıklık olsun diye.. of ben böyle olacağını bilmiyordum Eda.. özür dilerim. Gerçekten bilerek olmadı.

E: of neyse ne, olan oldu işte. Yapacak bir şey yok. O kendine bir şey yapmasın da.

M: özür dilerim.. düşünmeden ağzım çalıştı yine. Of.

E: tamam Melo merak etme sen.. eninde sonunda öğrenecekti zaten. Bugün, yarın .. ne fark eder ki? Neyse, ben gideyim.. Serkan gelmişdir kesin şimdiye kadar. Görürşürüz, canım.

M: bende eve gideceğım şimdi. Güzel vakit geçir.. birde Eda..

E: efendim?

M: Selin'in dedikleri.. hani dedi ya.  Aşk gecemiz filan.. sen inanmadın değil mı ona?

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin