• 46 •

1K 109 58
                                    

S E L İ N

Serkanı beklemeden ordan uzaklaşıp sahile gittim. Kendi kendime düşünüyorum. Artık her şeyi anlamıştım.

Serkan Bolat. Kerem'in abisi. Annesi tarafından abisi. İzmir'den İstanbul'a geldi yeni bir başlangıç için.

Meğer o buraya beni bulmaya gelmiş. Daha ilk başında bana yaklaşmalar, sonra geri çekmeler. Kerem beni Eda Yıldız olarak biliyordu, Serkan da öyle biliyordu kesinikle.

Eda'yı tanıdı ve onun olmadığını anladı. Ama nasıl? Nasıl anladı benim olduğumu?? Nasıl?
Düşün Selin düşün! Nerde açık verdin? Nerden anladı? Düşün!

Sonra aklıma geldi. İlk başlarda. O akşam yemeği. Kerem'den gelen çiçek. Şok geçirmiştim. Üstüme şarabi döktüm ordan anladı.
Benden başka hiç kimse tepki vermedi. Ordan tanıdı beni.

Ama ondan aylar geçti!

Neden hiç bir şey yapmadı? Neden intikamını almadı? Neden anneme, babama , herkese anlatmadı?

Neden vazgeçti?

Eda.

Eda için vazgeçti.

Eda'ya aşık olduğu için vazgeçti.

Böyle büyük bir aşk varmış. Ama Eda'ya anlatmadı. Anlatsaydı, bilirdim. Çünkü Eda benden hesap sorardı. Ama anlatmadı.

Yazık. Demekki yalancısın Serkan Bolat.

Sen anlatmıyorsan, ben anlatırım. Yarın anlatırım. Eda'nın doğum gününde. Hadı bakalım.

E D A

Bugün teyzeme gittim. Uzun zaman görüşmedik, bende çok özledim onu. Biraz vakit geçiririz birlikte diye düşündüm.

Tam çıkacaktım ki yanıma Derya geldi.

E: Derya abla? Bir şey mı oldu?

Der: bir şey soracaktım sadece.

E: sor tabi. Ne oldu?

Der: ya bilmiyorum tam ama aklıma çok takıldı.

E: neymiş o?

Der: geçen gün birisi gelmişti buraya. Zili duydum ben ama yukardaydım, Efsun hanım açtı kapıyı.

E: ee kimdi?

Der: ya emin değilim ama eskiden burda çalışan birine benzettim ben. Nilüfere. Çok eskiden, sen doğmadan önce burda çalışıyordu.

Nilüfer mı? Niye geldi ki buraya o?

E: ben tanıyorum onu. Aslında, tanıştık. Beni anneme benzetmişti. Şermin demişti bana. Ben kızıyım diyince anladı benzerliği. Konuşmuştum biraz onunla ama öyle sadece. Teyzem anlatmıştı yaptıklarını.

Der: öyle. Demek ki gözlerim bana oyun oynamadı. Nilüfer'di. O kadar yıl sonra geri gelmiş da niye?

E: Efsun'la konuştu demek?

Der: ben bir şey duymadım, ama çok kısa bir ziyaretti. Ya biri, hırsızlık yaptığı eve niye geri döner? Neden? Anlam veremiyorum.

E: bende. Bende hiç anlam veremiyorum. Neyse, şimdi teyzeme gidiyorum sonra tekrar konuşuruz. Araştıracağım ben bunu. Babama da bundan bahsetme şimdi. Düşünmesin bunları.

Der: peki, kızım. Sen nasıl istersen.

E: ben gidiyorum şimdi. Sonra görürşürüz.

—————————

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin