• 16 •

1.2K 119 17
                                    

E D A

Serkan bana o sözleri söyledikten sonra, tokat atmak için elimi kaldırmıştım ama o tuttu. Beni durdurdu.

Ve bir kaç saniye öylece kaldık.

Sözleri canımı acıtmıştı. Ben gerçekten kalbi karalanmış biri mı oldum?
Ben öyle biri değildim ki.

Olduğumuz duruma farkına varınca hemen elimi ondan kurtuldum ve bir adım geri attım.

E: ben sana bayılmıyorum, sende bana bayılmıyorsun belli.. iş için profesyonel kalalım, başka zamanlarda da birbirimizi görmezden gelelim. En iyi çare bu. Bence.

S: bak orda bir yalnışın var, Eda Yıldız. Ben seninle arkadaş olmayı denedim, sen istemedin. Bende karar verdim ki senin bu triplerini hiç çekmek zorunda değilim.

Benim triplerimi.. dengesiz biri mı oldum ben?

E: neyse ne. Tamam. Sana mail olarak attığım dosyaları incelediğini düşünüyorum.

S: inceledim.

E: bir sorun yok umarım?

S: yok. İyi iş çıkardın. Sunumu hazırlanmadan önce, bir kez daha beraber üstünden geçelim diyorum ben. Her şey iyi olduğuna bir ikna olalım sonra sunumu hazırlanmaya başlayalım derim. Sen ne diyorsun?

E: bana uyar. Ama şimdi başka bir iş ile ilgileneceğım. Sonra şey yaparız.

S: başka bir iş?

E: babam bugün verdi. Muhtemelen sende benimle çalışacaksın ama önce bir kendim bakmak istiyorum bir sakıncası yoksa.

S: tamam sorun değil. Bende diğer projelerimle ilgileneceğım o zaman. Öğle yemeğınden sonra o zaman?

E: olur. Ben gideyim o zaman.

S E R K A N

Belki biraz ağır konuşmuştum onunla ki bana tokat atmayı bile kalktı. Ama buna izin vermedin.

Birden bana ne oldu bilmiyorum ama sürekli Deniz muamelesi yemekten bıkmıştım.
Ben ona hiç bir kötülük yapmadım.

Neyse ki, Eda hanım kararını vermişti. Bana bayılmıyor ama beraber çalışmak zorundayız o yüzden profesyonel olalım, ve aksi durumlarda da birbirimizi görmezden gelelim.
Çok güzel. Harika.

Eda gittikten sonra bende kendimi işe verdim.
Çalışıyordum ki telefonum çalmıştı. Arayan Balca'ydı.

S: efendim Balca?

B: Serkan, merhaba. Nasılsın?

S: iyiyim, Balca. Sen nasılsın?

B: bende iyiyim. Aslında iyi değilim ya. Seni çok merak ediyorum. Hiç aramıyorsun bile. Noluyor Serkan?

S: Balca.. bak. İyiyim ben, kendime burda yeni bir hayat kuruyorum bir süreliğine. Bunu sana anlatmıştım zaten. Benim buna ihtiyacım var. Biliyorsun.

B: ben de gelemiyorum şuan iş yüzünden. Ama en kısa zamanda yanına olacağım. Annen de seni çok merak ediyor. Bir aydır yoksun.

S: biraz zamana ihtiyacım var. Söyledim size. Beni merak etmeyin. Benim için de bir şeye acele etmene gerek yok, Balca. Ara verdik hatırlıyorsan..

B: evet ara verdik. Ara. Ayrılmadık. Hem ben seni seviyorum Serkan, biz evlenecektik. Sende beni seviyorsun biliyorum sadece şuan kafan yerde değil olanlar yüzünden..

Sevmiyorum ki.. annem yüzünden Balca ile sevgili oldum. Seviyorum onu ama o anlamda değil. Arkadaş olarak seviyorum sadece ama bunu bir türlü anlayamadı. Suç bende de, ben anneme uyup ona umut verdim..

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin