E D A
Serkan beni yemeğe davet etti. Böyle resmi bir ilk buluşması gibi ve bende güldüm.
S: ne oldu? Niye gülüyorsun? Bu kadar mı komikti teklifim?
Gülmeye devam ettim. Serkan hala çok yakınımdaydu.
S: Eda neden güldüğünü söyle yoksa ben seni susturmasını bilirim.
Ne dediğini anlayıp, gülmeyi kestim.
E: gülesim tuttu ya öyle sen öyle birden söyleyince.
S: peki cevabın ne?
E: bence yemeğe çıkmayalım.
Birden yüz ifadesi değişti, gözlerinde hayal kırıklığı ve üzüntü vardı.
S: n-neden?
E: başka bir yere gidelim. Böyle yemek falan iyice klişe oldu.
Rahatladığını gördüm ve gözleri parladı. En içten gülümsedi.
Ellerini belime koyup beni kendine çekti.E: Serkan..
S: nereye götüreyim seni? Nereye gitmek istersin?
E: orasını sen bul.
Gülümseyip yaklaştım ve kulağına bir şey söyledim.
E: saat 7'de gel al beni. Şimdi gidip çalışmam lazım, Serkan Bolat.
Ondan uzaklaştım ve ona bir gülüş atım. Sonra da mutfaktan çıkıp masama döndüm.
S E R K A N
Eda gittikten sonra ben mutfakta biraz daha kaldım. Kendime kahve koydum ve bir yudum aldım. Resmen bana meydan okudu. Yaratıcı ol dedi. Neymiş öyle ya akşam yemeği...
Of düşün Serkan düşün..
Orijinal bir şey yapman lazım. İyice düşün.
S E L İ N
Eve geldiğimde, direk odaya çıktım ve kapıyı kapattım. Çantamı yatağa attım ve ordan buraya yürümeye başladım. Odam dağınık bir haldeydi.
Sakin ol, Selin. Sakin ol.
Deniz o parayı bulacak ve her şey hallolacak. Başka türlüsünü düşünmek bile istemiyorum.
Ben bu bebeği doğuramam. Benim hamileliğim ortaya çıkarsa her şey ortaya çıkar. Ben biterim. Babam bir daha yüzüme bakmaz.
Yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Midem yine bulanmaya başladı.
Geçer diye aynanın karşısında bekledim bir kaç dakika sonra odamdan bir ses duydum. Annem.
Ef: Selin, hemen buraya gel!!!
Lavabodan çıktım ve odama döndüm ki annem elinde bir kağıt tutuyordu. Hayır.
Ef: bu ne Selin?? Bu ne?
Raporum. Hamile olduğumu yazan raporum.
Sel: anne, ben...
Ef: kızım sen hamile mısın?
Gözlerim doldu ve başımı evet anlamında salladım.
Ef: kızım sen bunu nasıl yaparsın ya?? Hiç mı dikkat etmedin?? Ay başıma gelenler.
Sel: anne bana ne olur yardım et.. ben bu bebeği doğuramam, Deniz'in çoçuğu bu. Bunu babam öğrenirse ben biterim. Yaşatmaz beni.
Ef: kaç aylıksın? Daha başında mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?