S E L İ N
Laf ağzımdan çıkmıştı bir kere. Allah kahretsin.
Ef: sensin?? Bilmeliydim.
Sel: anne, babama bir şey demeyeceksin değil mı? Öğrenirse yaşatmaz beni.
Ef: he koşa koşa gidip söyleyeceğım da seni gebertsin. Tabiki söylemeyeceğım. Kızım sen ne yaptın?
Sel: anne nasıl oldu bilmiyorum işte oldu.
Ef: Deniz niye terk etti Eda'yi nikah masasında peki?
Sel: ben tehdit ettim onu çünkü.
Dedim kısık bir sesle. Annem sinirle gözlerini sımsıkı kapattı ve tekrar açtı. Öfke dolu bana bakıyordu.
Ef: aptalsın sen aptal. Bunu kimse öğrenmemeli anladın mı? Hiç kimse. Yoksa seni ben bile kurtaramam.
Sel: Deniz Eda'ya söyleyecekmiş.. öyle dedi bana.
Ef: söyleyemez yoksa biteriz. Bırak bana o işi ben halledeceğım. Sende uzak dur Deniz'den.
Sel: banane ne ya artık Deniz'den. O benden uzak dursun.
Ef: ah Selin ah..
S E R K A N
Akşam olmuştu.
Otel odasındaydım. Eda Yıldız'ın kolyesi elimdeydi. Kesin arıyordur bunu, pek bir bağımlıydı kumsalda buna.
Geri vermek zorundayım elbette. Yalnız şimdi evine gitmeye kalkışsam biraz şüphe uyandırır. Başka bir yol bulmam lazım.Ben düşünürken, telefonum çaldı. Arayan Balca'ydı.
S: efendim Balca?
B: aşkım, nerdesin sen? Ne işin var İstanbul'da?
S: işim vardı Balca.
B: ben şirkettekilere sordum, izin almışsın. Noldu niye benim haberim yok?
S: kafa dinlemek istedim.. zor günler yaşıyorum biraz uzaklaşmak istedim..
B: benden de mı uzak?
S: ne alakası var şimdi bunun?
B: sen ne zaman geri geliyorsun?
S: bilmiyorum, düşünmedim hala ne yapacağımı.
B: Serkan. Yanına geleyim mı bende, beraber vakit geçirmiş oluruz. Ne dersin aşkım?
S: yok bence ben en iyisi yalnız kalayım. Haberleşiriz, şimdi kapatmam lazım.
Ve kapattım. Sonra tekrar elimdeki kolyeye baktım ve Eda Yıldız aklıma geldi.
Gerçekten sen bu kadar iyi bir oyuncu olabilir mısın? Yoksa bunu sen yapmadın mı?
Bunu bir şekilde öğrenmem lazım ama, Eda değilse, KİM?
Kim kendini Eda Yıldız diye tanıtmış olabilir ki, ve en önemlisi NİYE?E D A
Odamdaydım. Melo ısrarla kalmak istedi ama ben ona yalnız kalmak istediğimi söyledim.
Bir anda hayatım alt üst oldu. İki gün önce ki olanlar aklımdan çıkmıyor. Bir türlü çıkmıyor.Kim? Kim o kadın?
Beni kiminle aldattın Deniz? Kiminle?
Yere oturamadığım için oraya buraya yürüyordum odamın içinde. En sonda pencereden Denizi gördüm.
Ben iyice kafayı yedim ya. Sonra bir daha baktım. Evet oydu. Deniz'di.
Bir şekilde kimse onu görmeden bahçeye girmişti. Ve beni gördü. Onu gördüğüme biliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomantikYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?