• 44 • (+18)

1.8K 121 32
                                    

Bir hafta sonra

E D A

Balca ile yaşanan olaydan sonra bir hafta geçmişti. Bir daha onu görmedik. İzmir'e döndü.
Serkan'la her şey çok güzel gidiyordu. Çok mutluyduk.
Çok aşığım. Çok!

Selin'e gelirse.. durumlar gergin. Serkan ile beni öğrendiğinden beri rahat durmuyor. Biz onu takmamaya çalışıyoruz ama çok yoruldum be.
Babamı bir şekilde şirkete işe girmeye ikna etti, öğrenir bir şeyler diye.
Ama tabi ben biliyorum nedenini.. Serkana yakın olmak için... ve bunu gözümün önünde yapıyor.

Sürekli Serkana yaklaşmaya çalışıyor. Her fırsata. Serkan eve geliyor beni almak için yada beni görmek için ama Selin hep orda. Sanki camdan bakıyor geldi mı diye. Tabi, bunu inadına yapıyor.
Şirkete zaten hep Serkan nerdeyse, Selin orda. Yapıştı ve bırakmıyor asla.

Ama bende artık geri vuruyorum. Umrumda değil. Psikolojik sorunları var mı yok mu gerçekten yeter artık. Benim olana el süremez, o kadar.

Serkan beni şimdi almaya geliyor, birlikte işe gideceğiz. Sonra da bir şeyler yaparız diye düşünüyorum.

Annesi geliyormuş iki gün sonra. Serkan gelsin istemedi ama ben ısrar ettim. Araları bozuk olmasın diye.

Sonuçta annesi ya..

E benim de aram düzelsin onunla.. sonuçta biz Serkan'la çok ciddi düşünüyoruz.

Kendime son bir kez aynada baktım, çantamı aldım ve aşağı indim.

Serkan ordaydı, babamla konuşuyordu.
Yanlarına gittim.

E: günaydın.

Must: günaydın, kızım.

S: günaydın, birtanem.

Babamı yanağından öptüm sonra da Serkanın yanına gittim. Onu da yanağından öptüm.

E: baba sen bugün geç geleceksin değil mı?

Must: evet, erkenden toplantım var. Şirkete sonra geleceğım. Şimdi Serkan'la da konuştum. İkiniz çok iyi bir ikili oldunuz. İş için diyorum. Bir projeyi size vermek istiyorum. Serkan sana detayları anlatır çünkü benim gitmem gerek şimdi.

S: anlatırım ben.

E: tamam baba, şirkete görürşürüz ozaman sonra.

Babam gitti ve Serkan belimden beni kendine çekti.

E: ya dur napıyorsun? Biri görecek.

S: görsünler.. herkes seni ne kadar çok sevdiğimi görsün.

E: sevgilim.. Serkan ya.

Sel: vay vay vay. Bu ne güzel manzara.

Selin. Her anının içine ediyor tabi hep.

E: ne istiyorsun Selin?

Sel: aa evimize misafir gelmiş. Bırak da bir selam vereyim.

Selin Serkana yaklaştı ve yavaşça yanağından öptü.
Serkan kendini geri çekmeye çalışıyordu.

Sel: hoşgeldin, Serkan.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin