E D A
Eve gelmiştim. Kapıdan girer girmez babam yanıma geldi. Çok merak etmiştir beni kesin, öyle bir hışımla çıktım ordan. Ortadan kayboldum.
Must: kızım, iyi mısın? Nerdesin sen, çok merak ettik seni!!
E: iyiyim baba sadece yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Sizi endişe ettirdiğim için özür dilerim.. sadece yalnız kalmam gerekti.
Etrafımda babamdan başka teyzem, Efsun abla, Selin ve Melo vardı.
Ef: nerdeydin Eda çok merak ettik seni kızım..
E: kumsala gitmiştim sadece.. sakin kafayla düşünmem gerekti. Ne oldu ben gittikten sonra?
Tabi ki herkes beni konuştu. Nikah masasında terk eden Eda.. başka ne konuşacaklardı insanlar?
Sel: babam herkesi evine yolladı. Deniz de ortadan kayboldu sonra.
M: ya şunun adını ağzına alma.
Derin bir nefes aldım.
Must: kızım bir şeye ihtiyacın var mı?
E: sıcak bir duşa ve uykuya. Ben yukarı çıkayım.
Odama geldiğimde hemen şu lanet gelinlikten kurtuldum. Yahu, çoğu eşyalarım bile burda değildi- apartmana taşıdık onları evleniyorum diye.
Kendime aynaya baktığımda kolyem olmadığını gördüm. Hayır. Hayır ya hayır. Annemin kolyesiydi o. Kaybetmiş olamam. Düşürmüş olamam!! Hayır.Nerde olabilirdi? Kumsal.. yarın sabah ilk iş oraya gidip bakmak.. ikinci iş ise.. yarın görürüz.
Gelinlikten kurtulduktan sonra hemen sıcak suyu açtım ve duşa girdim.
Olanları düşünmemeye çalışıyordum. Ama gözümü her kapadığımda o anlar canlanıyordu.
Yapamam Eda.. özür dilerim.
Başka bir kadın vardı kesin. Başka açıklaması olamaz. Ya madem bana bunu yapıcaktın ne diye beni paranoyak yaptın dün? Allahın belası.
Duşumu bitirdikten sonra üstüme bir şey geçirdim ve yatağa attım kendimi. Nolur uyuyabileyim Allahım.. uyandığımda da her şey kabus olsun.
Böyle olmayacağını biliyordum ama yinede ufak bir umut.
S E R K A N
Yatakta yatıyordum. Kendime tuttuğum odadaydım. Uyuyamiyordum ama bir türlü.
Aklım Eda Yıldız'daydı.
Evet aklım o lanet kadındaydı.Anlamıyordum. Kerem ile o Deniz denen herifi aynı anda mı idare ediyordu? Deniz bunu öğrendi de terk mı etti nikahta onu?
Nasıl bir kadın bu? Bu nasıl bir insan?
Böyle şeyler nasıl yapar?Ama yüzü... o kadar masum görünüyordu. Gerçeği bilmezsem, asla inanmazdım.
—————
Sabah
E D A
Az da olsa uyudum. Uyandığımda her şeyin kabus olmadığını anladım. Dün gece yaşandı. Fazlasıyla yaşandı.
Odamda öyle yerde gelinliğim yatıyordu.
Bir hışımla yataktan kalktım. Kendime çeki düzen verdikten sonra, gelinliği elime aldım ve kimseye görünmeden evden çıktım.
Ne yapacağımı biliyorum.
S E R K A N
Erkenden uyandım. Gerçi pek de iyi uyuyamadım. Bu iki günde olanları inanamiyordum. Kardeşim artık yoktu, bende başka bir şehirdeydim.
Ah be Kerem.. canım kardeşim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?