S E L İ N
Deniz evime kadar gelmişti. Bu adam hala ne istiyor ya? Annem bununla konuşmamış mıydı?
Kapıya çıktım ki içeri girmesin da biri görsün.
Sel: sen ne istiyorsun hala benden?
D: sen çok kolay kurtuldun değil mı? Hiç kimse hiç bir şey bilmeyecek, oh çok güzel oldu senin için.
Sel: annem baya bir susturmuş seni bakıyorum.
Birden kolumu sıkıca tuttu bende acı ile inledim.
Sel: ne yapıyorsun?! Bırak kolumu hemen.
D: sen kazandığını düşünüyorsun ya.. beter edeceğım hayatını. Beter.
Sel: Deniz bırak beni saçmalama. Yapmasaydın. Benimle birlikte olmasaydın. Sanki zorladım ha seni.
D: Selin. Sus. İkimizde biliyoruz benimle ne kadar uğraştığını.. aklımı başımdan nasıl aldığını. Ve sen bunların hepsini sırf ablan mutlu olmasın diye yaptın.
Sel: karşı koysaydın.
D: bütün bunların bedelini ödeyeceksin bir gün. Çok fena ödeyeceksin. İlahi adalet var.
Sel: öf git başımdan. Defol git şurdan be.
E D A
Çalışıyordum hala. Çalışmak bana çok iyi geliyordu aslında. İşe konsantre oluyordum.
Ama anlamıyordum hala. Babam beni niye Serkan ile çalışmaya mahküm ediyor.. çok şey öğrenebilirim diyor. Tamam orası öyle de.. kızın senden de bir şeyler öğrenebilir yanı.Bu projeyi bitirmemize çok kalmadı, ama babam dediki sonra daha farklı projeler verecek bana. Tabi Serkan ile birlikte çalışacağız.
Bir şeyler çizmeye çalışıyordum ama olmuyordu sürekli. Of.
Kağıtı alıp çöpe attım ve tekrar denedim.Birden arkamda birinin olduğu hissetim. Ve arkamı döndüm. Serkan çizimime bakıyordu.
S: nasıl gidiyor?
İyi gidiyor desem adam bunun neresi iyi diyip dalga geçer herhalde benimle. O yüzden en iyisi doğruyu söyleyim.. hem zaten onun bana yardım etmesi lazım benim ondan bir şeyler öğrenmem lazım. Değil mı?
E: pek de iyi gitmiyor ya.
S: dur bir bakayım ben.
Dikkatli bakmaya başladı, sonra da nasıl yapıcağımı anlattı. Denedim yine ama hala olmuyordu ki en sonda elini elimin üzerine koydu ve çizmeye başladı.
Bittiğinde elimi hemen çektim. Bu kadar samimi olmamıza gerek yok çünkü.
E: sağol. Anladım. Ama ben kendim şey yaparım.
S: tamam onlar bittiğinde haber ver bana. Benimki de bitmek üzere, birlikte üzerinden geçeriz. Her şey tamamsa sunumu da hazırlanmaya başlarız.
E: sunumu biz mı yapacağız?
S: tabi.
E: yanı bende mı?
İlk sunumum olacağı için biraz heycanlandım. Ya hata yaparsam? Ya konuşamazsam?
S: sende benimle birlikte. İlk sunumun mu?
E: şey evet.
S: merak etme güzel geçecek her şey. Ben işimin başında döneyim.
Sunum.. ben ve sunum yapmayı.. hadı bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?