• 1 •

2.7K 119 47
                                    

İstanbul

E D A

Şuan nerdeyim?
Şuan hayatımın en mutlu günlerini yaşıyorum diyebilirim.
En yakın arkadaşım Melek- gerçi ben ona Melo diyorum hep- gelinlik provamındayım.
Bu son gelinlik provam, çünkü ben yarın evleniyorum.
Hayatımın aşkıyla, Deniz ile evleniyorum. Sonunda o evden kurtulacağım.. sonunda kuş olup uçacağım ve kendi yuvam olacak!
Mutluluk bu olsa gerek!

Beni yalnış anlamayın, ben babamı çok seviyorum. Büyüdüğüm, yaşadığım evi de seviyorum ama üvey anneme ve üvey kardeşime katlanamıyorum artık.

Önce kendimi tanıtayım.
Benim adım Eda Yıldız. 24 yaşındayım. Peysaj mimarım ve bizim şirkette çalışıyorum. Bizim şirketm dediğim Art Life Mimarlığı- babamın ve Selim amcanın şirketi. Selim amca ve babam 30 yıldır filan ortak.. ve Selim amca kayın babam oluyor yarın. Deniz onun oğlu, evet.

Aslında hep bir aile gibiydik, ben Deniz ile büyüdüm sayılır. Çoçukluğumuzdan tanışıyoruz.
Şimdi ise gerçekten de bir aile oluyoruz.

Ben annemi hiç tanımadım. Doğumda öldü. Balkon'dan düşmüştü kaza ile.. bir tek beni kurtarabilmişler doktorlar.

Annemi tanımayı çok isterdim.. yanımda olmasını.. ondan geri kalan tek şey boynumdaki kolyem. Asla çıkarmıyorum. Annemin hatırası çünkü ..

Babam anneme çok aşıktı, hala da çok aşık ona..
Bir yıl geçti üzerine, annemin en iyi arkadaşıyla, Efsun, ile evlendi.

Teyzem- Ayfer teyzem- sürekli bana mantık evlilkti diyordu. Ben yalnız büyümeyim diye filan.. bence babam Efsun ablayı seviyor ama aşık değildi ona.
Efsun ablanın beni sevdiğinden pek emin değilim.. bence beni sevmiyor ama nedenini asla anlayamıyorum.. benim annem onun en yakın arkadaşı değil mıydı? Niye sevmesin ki beni?
Ama bence sevmiyor, sadece seviyor rölü yapıyor babamın karşısında.
İşte, Efsun abla öyle üvey annem oldu, sonra da Selin geldi- üvey kardeşim.

Bende 2,5 yaş küçüktü. Ama benden nefret ediyordu. Yada en azından ben hep böyle hissetim.
Çoçukluğumuzda bile benden nefret ediyordu. Sürekli babamın bana aldığı oyuncakları alıyordu, onları kırıyordu..
Şimdi, sözleriyle bana acı çektirmek istiyor gibi. Sürekli bir şey demesi lazımdı bana karşı. Ama ben aldırmamaya çalışıyorum.

Ne de olsa, yarın evleniyorum.
Kendi kendime gülümsedim.

Yarın her şey biticekti. Yarın benim yeni hayatım başlayacaktı.

Mutlu bir hayatım olacaktı.

Kendime aynada bakıyordum.. üzerimde bembeyaz gelinliğim.

M: kuğu gibi olmuşsun, Eda. Deniz'in dibi düşecek, dibi!!

E: gerçekten olmuş mudur ya? Deniz beğenecek değil mı?

M: saçmalama. Çok güzel olmuşsun! Aman nazar değmesin, pü pü.

Gülümsedim.

E: of Melo saçmalama, ne yapıyorsun?

M: ya ben nazar değmesin diye.

E: deli kız.

Derin bir iç çektim ve kendime bakmaya devam ettim.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin