• 47 •

1K 127 54
                                    

S E R K A N

Eda'yı biraktıktan sonra eve gelmiştim. Herkes uyuyor sandım ama Hülya abla uyanıktı.

S: Hülya abla niye uyumadın?

H: seni bekledim oğlum. Çok önemli bir şey söylemem lazım sana.

S: ne oldu? Anneme bir şey mı oldu?

H: yok yok iyiyiz. Oğlum bugün buraya Selin geldi. Eda'nın kardeşi.

S: ne? Ne işi vardı burda??!

H: ben bilmiyorum, migrenimden dolayı yatıyordum. Annen açmış kapıyı, konuşmuş.
Sonra anlattı bana.

S: Hülya abla söyle ne oldu??

H: ya tam bilmiyorum oğlum.. öyle ben buranın sahibiyim falan dedi annene, içeri girmek istedi. Annen de izin vermeyince, zaten elinde olan fotoğraf, kırıldı.

S: ne fotoğrafı?

H: Kerem'in fotoğrafı oğlum. Selin görmüş. Annen de ah gitti oğlumun fotoğrafı diyince anladı. Serkan oğlum, Selin senin Kerem'in abisi olduğunu biliyor!

S: Allah kahretsin!

H: sen Eda'ya bir şey söyledin mı? Anlattın değil mı her şeyi??

S: h-hayır hiç bir şey söylemedim hala. Söyleyemedim. Ben- Allah kahretsin! Eda'ya söyleyecek. Kesin anladı Selin her şeyi. Her şeyi anladı gidip Eda'ya söyleyecek. Bir sürü şey söyleyecek ona.

H: koş oğlum. Koş yetiş. İlk senden duysun.

Arabanın anahtarı elime alıp hemen arabama koştum. Eda.. aşkım. Lütfen bana inan. N'olur.

E D A

Selin az önce bana ne anlattı.. böyle bir şey... böyle bir şey olamaz. Hayır. Doğru değil. Nolur Allahım. Bu bir kabus olsun uyanayım. Lütfen.

Sel: bir şey demeyicek mısın?

E: diyecek bir şey bıraktın mı?

Sel: sende haklısın. Böyle bir oyunun parçası oldun. Sanada yazık. Seni seven bir çıkmadı.

Serkan.. Serkan bana böyle bir şey yapmış olamaz değil mı?
Her ne kadar aksını inanmak istesem de... kalbim biliyor gerçeği. Selin yalan söylemiyor.
Serkan'ın kardeşi bir kadın yüzünden intihar etti. Kendisi da söyledi bana bunu. O kadın da meğer Selin'miş. Benim kardeşim.

Benim kardeşim Serkan'ın kardeşinin ölüm sebepi oldu.

Her şey intikam için.

İntikam.

Seline baktım ve bir adım ona yaklaştım.

E: sen yaptıklarınla gurur mu duyuyorsun birde? O adam senin yüzünden intihar etti!! Senin yüzünden!

Sel: bilmiyor muyum sanıyorsun?! Gözlerimin önünde sıktı kafasına. Her şeyi gördüm ben. Gözleriminin önünde de gitmiyor.

E: valla burdan öyle görünmüyor hiç. Hala başkalarının hayatlarını mahvetmeye çalışıyorsun!

Sel: ben gerçeği bil istedim! Serkan'ın oyununda bir piyonsun sadece! O seni sevmiyor! Buraya sırf benim yüzümden geldi ve seni sadece kullanıyor!

Gözlerim kıpkırmızı oldu, gözyaşlarım akıyordu.
Daha bir saat önce mutluydum?

Mutluluk bana haram galıba.

E: sen.. sen tam bir manyaksın. Hiç bir şey yapmamışsın gibi konuşuyorsun! Ben.. ben anlayamıyorum. Nasıl bu kadar kötü olabiliyorsun??! NASIL?

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin