• 4 •

1.4K 106 11
                                    

E D A

Bugün benim en mutlu günüm olacaktı. Olacaktı ama olmadı.

B-ben yapamam Eda.. özür dilerim.

Dünya durmuştu sanki. Deniz'e baktım ama artık dediklerini duyamıyordum. Etrafımdaki insanlar bana bakıyorlardı.

Herkes bir şeyler diyordu ama sesleri kulağıma gelmiyordu. Bir kaç saniye içinde öyle kaldığımı hissetim. Ağzımı açtım ve tek bir kelime çıktı.

E: ne?

Her şey üst üste geliyordu artık bana, ne yapacağımı bilmiyordum. Omzumda bir el hissettiğimde, babamı gördüm.

E: baba..

Must: sakin ol, kızım.

Diğer yandan Melo'yu gördüm.

M: Eda, nefes al. Nefes almayı bırakma.

Teyzem bana doğru geliyordu, ama ben hareket edemiyordum.
Deniz hala ordaydı, bana bakıyordu.

O an, şoktan çıktım ve gerçekler yüzüme çarptı. Deniz beni nikah masasında terk etti.

Babam, Melo ve teyzemden uzaklaştım ve Deniz'e yaklaştım. Tam karşısındaydım.

E: neden?

Dedim kısık bir sesle. Sesim sanki çıkmıyordu.
Deniz bana baktı ama hiç bir cevap vermedi.
Birden öfkelendim. Daha dün bana söylemiyor muydu sanki ben korkuyormuşum diye, şimdi gelip kendisi..

E: NEDEN LAN NEDEN?

D: özür dilerim.. ben yapamam.

Tokadı bastım ona. Bir kez daha tokat attım.
Gözlerim doldu.

E: ALLAH BELANI VERSİN SENİN.

Hemen ordan koşup uzaklaştım..

S E R K A N

Eda Yıldız'ın şovunu izledikten sonra peşine düştüm. Yalnız baya iyi geçirdi o iki tokadı.
İlahi adalet diyeceğım ama daha çok çekecek o kadın. İntikamımı almadan durmayacağım ben çünkü.

Peşine düştüm ve ordaydı. Kumsalda. Tek başına. Karanlıkta, gelinlikle oturuyordu.
Ama anlamıyordum da. O Deniz denen herif niye bıraktı ki kızı nikahta? Sebep filan söylemedi sadece özür diledi.
Öyle bir kadın birakılır mı? Hele nikahta?

Ben ne diyorum ya. İyi yapmış Deniz efendi. Çok iyi yapmış. Beterini yaşasın inşallah.

Uzaktan izliyordum onu. 10 dakikadır hiç kıpırdamadı. Öylece oturuyor, ruhsuz gibi.

Yanına gitmeye karar verdim. Yaklaştığımda beni farketmedi. Eli kolyesindeydi sürekli.

E: bana yol göster nolur..

Biraz onda uzak oturdum bende. Kafasını biraz çevirmiş bana, demekki beni fark etti.
Ama hiç bir şey demedi sadece kafasını geri çevirdi.
Ben yokmuşum gibi davrandı.
O an konuşmaya karar verdim.

S: ne o damat mı kaçtı?

Bana bakmadı bile, öylece denize bakmaya devam ediyordu.

E D A

Kumsala gelmiştim tek başına. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Kafamı toplamaya ihtiyacım vardı. O yüzden en yakın yere geldim, o da kumsaldı.

Benim başıma böyle bir şey niye geldi? Ben kime ne yaptım?
Annem..

Hemen elim kolyeme gitti. Düğünümde takacakmışım bu kolyeyi. Annemin hediyesi.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin