S E R K A N
Bir anda Balca çıktı karşıma ve beni dudağımdan öptü ama ben kendimi hemen geri çektim.
B: hoşgeldin, sevgilim. Sana sürpriz yapayım dedim.
Hemen Eda'ya döndüm. Dolmuş gözlerle, şok içinde bana baktı. Hayır, hayır.
Ona bir adım yaklaştım.
S: Eda..
E: yaklaşma!!
Hemen bir adım geri attı. Gözyaşları akmaya başlamış bile.
E: sakın yaklaşma bana!
S: Eda, açıklaya bilirim.. bak göründüğü gibi—
Ben lafımı tamamlamadan, Eda bana tokat attı.
E: ben ne kadar aptalım ya!! Ne kadar aptalım. Onun gibi olmadığını, asla olmayacağına inandım. Meğer.. sen aynı Deniz gibisin. Hayır.. sen Deniz'den de betersin!!
S: Eda, lütfen söyleme öyle bak..
E: bir daha seni görmek bile istemiyorum!! Anladın mı? Karşıma çıkma bir daha sakın!!
B: güle güle, canım.
Ve ben bir şey diyemeden, Eda çekip gitti. Arkasından koşacaktım ama Balca beni durdurdu. Sinirle ona döndüm.
S: ne yaptığını sanıyorsun sen ha??! Ayrıca sen içeri nasıl girdin??
B: annen anahtarı verdi.. adresi de verdi. Ben ne yapmışım ya.. sevgilime sürpriz yapayım dedim, karşılaştığım şey'le bir bak! Asıl sen ne yapıyorsun Serkan??
S: biz seninle ayrıldık!! Ayrıldık!!
B: ayrılmadık. Ara verdik, çünkü sen Kerem'in intiharından sonra İstanbul'a gelmeye karar verdin.
S: Balca.. seninle sırf annem yüzünden birlikte olduğumu biliyorsun. Niye ısrar ediyorsun?
B: Serkan, saçmalama. Sen buraya gelmeseydin, şu Eda denen kızla tanışmasaydın, biz evlenecektik.
S: asıl sen saçmalama, Balca! Seninle asla evlenmezdim!! Eda olmasa bile, asla! Çünkü seni asla sevmedim. Sende bunu çok iyi biliyorsun.
B: ben buna inanmıyorum. Hepsi bu Eda'nın suçu!
E F S U N
Tam odama gidecektim ki, Selin'in odasından bir çığlık duydum. Derya mıydı bu?
Hemen oraya gittim, ki gördüklerimin karşısında kalakaldım.
Selin yatakta baygın yatıyordu. Yerde de bir ilaç kutusu vardı. Hayır, yapmış olamazsın.Ef: Selin???
Der: Efsun hanım, ben böyle buldum. B-ben—
Ef: ambulansı ara hemen!!
Hemen Selin'in yanına gittim, Derya da ambulansı aradı.
Ef: kızım, uyan!! Selin kızım uyan!!
Kızım sen bunu nasıl yaptın? Allahım ne olur ona bir şey olmasın. Ne olur ona bir şey olmasın.
Mustafa odaya geldi.
Must: ne bağırıyorsunuz, ne oluyor?
Hayır. Mustafa'nın kalbi dayanamaz.
Must: Selin kızım?
Ef: Selin!! Uyan!
Must: Efsun? Seline ne oldu?
O ara yerdeki ilaç kutuyu fark etmiş olmalı ki, bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomantikYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?