• 19 •

1.2K 125 34
                                    

E D A

Serkan beni öpmüştü. İçimde kelebekler uçuşuyor gibiyim. Of, ben ne diyorum ya?

Serkan evine gitti. Bende hastanede kaldım. Birazdan teyzem taburcu olacak ve bizim eve götüreceğız daha iyi olana kadar. Yalnız kalmasın.

Ben lavabodaydım. Yüzümü yıkadım ve kendime aynada bakıyordum.
O an aklımdan çıkmıyordu. Sakın ol, Eda.

Sonra da telefonum çaldı. Arayan Melo'ydu.

E: efendim Melo?

M: Eda, daha yeni duydum ya. Nasılsın? Teyzen nasıl? Hastanede mısın sen şimdi?

E: iyiyim Melo. Teyzem de iyi, şimdi taburcu olacak. Hastanedeyiz.

M: hemen yanına geliyorum.

E: tamam canım, bekliyorum seni.

Melo ile konuşmak çok iyi gelecek bana kesin. O hep ne diyeceğını bilir.

S E R K A N

Hastaneden çıkıp eve geldim. Eda ile aramız iyiydi. Hatta çok iyiydi. Bende uzun zaman sonra ilk defa, mutluydum.

Aşıktım. Çok aşıktım.

Apartmanım olan kattıma çıktım ve bir sürpriz ile karşılaştım.

Annem ve Hülya ablam. Burdalardı. Adresi biliyorlardı çünkü buraya taşınırken onlara adresimi söyledim.

Yanlarında bir de bavul vardı.

S: anne? Hülya abla? Sizin ne işiniz var burda?

Ayd: aa o nasıl anneyi karşılamak öyle?

S: ya olur mu öyle annecim, ben sadece şaşırdım.

Anneme sarıldım, sonra da Hülya ablaya sarıldım.

Ayd: oğlumu özledim. Malum sende aramıyorsun hiç anneni, bende o halde bir geleyim dedim. Göreyim seni. Yeni işini, yeni evini, yeni hayatını.

S: ıı kapıda kaldık. Bir dakika, kapıyı açayım ben, içerde güzel güzel konuşuruz her şeyi.

Dedim ve Hülya ablama baktım. Gözlerim 'ne oluyor' diyordu.

Kapıyı açtım ve bavulları alıp içeri girdik.
Of, annem kaç gün kalacak ya?

S: otursana anne. Sende otur lütfen, Hülya abla. Bir şey içmek ister mısınız? Su falan vereyim mı?

Ayd: bir bardak su alırız ikimizde, değil mı Hülya?

H: tabi.

Mutfağa gittim ve iki bardak su koyuyordum. Balca onlarla gelmedi. Of, ben annemi çok iyi tanıyorum. Kim bilir kafasında neler vardır şuan.

Salona geri döndüm ve bardakları önlerine koydum.
Ve oturdum.

S: ee anne, söylemeyecek mısın? Niye geldiniz?

Ayd: dedim ya. Yeni hayatını görmek istiyorum. İşini mesela. Çünkü hala anlam veremiyorum, mis gibi bir işi niye bırakıp da buraya geldin, anlamıyorum.

S: anne.. sadece uzaklaşmak istedim. Biliyorsun..

Ayd: annenden de mı? Sözlünden de mı?

S: biz Balca ile nışanlı falan değiliz. Biliyorsun bunu.

Ayd: az kalmıştı sözlenmenize. Balca çok iyi bir kızdır, biliyorsun. Seni de çok seviyor.

S: anne.. bak ne istediğini biliyorum ama bu benim hayatım. Biz Balca ile zaten ara verdik.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin