E D A
Serkan'ı görmezden geliyordum. Ama sürekli peşimdeydi. Bırakmıyor peşimi.
Birlikte de çalışmamız lazım. Beraber üstelendiğimiz projeler var sonuçta. Ooof. Tamam Eda sakin ol. Profesyonel ol.
Sadece iş konuş. İş. Başka bir şey yok.
Dosyayı elime aldım tam Serkana gidiyordum ki babam yanıma geldi.
Must: kızım, nereye?
E: Serkan'la proje üzerinde çalışmamız lazım, ona gidiyordum. Niye ne oldu?Must: he tamam beraber gidelim, bende oraya gidiyorum. Size bir haberim var.
E: ne haberiymiş o?
Must: tamam işte söyleyeceğım sonra. Hadı gidelim. Ha bu arada, Selin nerde? Gördün mü?
E: görmedim baba. Bilmiyorum. Belki de vazgeçti gelmekten. Kim bilir. Biliyorsun Selini hemen sıkılır.
Must: konuşurum sonra onunla.
Birlikte Serkan'ın masasına kadar yürüdük. Serkan beni görünce hemen ayağa kalktı. Sonra babamı da fark etti ve daha ciddi bir tavır aldı.
Must: Serkan, nasılsın oğlum?
S: iyiyim siz nasılsınız Mustafa bey?Must: iyi diyelim iyi olsun. Sizinle konuşmam gereken bir konu var. İkinizi alaka eder.
E: tabi baba söyle. Dinliyoruz biz.
S: tabi.
Must: şimdi şöyle. Hanı geçen gün Salih bey için bitirdiğiniz proje var ya. Onun evi.
E: evet.
Must: onun şerefine bir parti düzenliyor. Böyle lüks bir mekanda. Bilirsiniz Salih beyi işte, biraz gösteriş seviyor. Siz ikiniz de davetlisiniz şirketten. Sonuçta siz yaptınız projeyi.
S: ne zaman parti?
Must: cuma. Yanı üç gün sonra. Cuma akşamı.
E: baba gitmemiz şart mı?
Must: niye ne oldu kızım? Sevinirsin sandım. Sonuçta Serkan'la gidiyorsun, eğlenirsiniz ikiniz. Hem şirket için de iyi olur gitmeniz. Bir sorun mu var Eda?
E: yok yok.. bir sorun yok. Sadece bu aralar biraz yorgunum ondan dedim. Merak etme orda olacağız biz, öyle değil mı Serkan?
S: memnuniyetle. Çok eğleniriz bence.
Must: işte bunu duyduğuma sevindim. Ben artık kaçıyorum. İşim var ofiste. Sizde işinizin başına.
Serkan kendi kendiyle gülümsüyordu. Babam gittikten sonra ona döndüm.
E: hiç heveslenme. Babam için gidiyorum sadece. Ve şirket için!
S: sadece gel. Gelme sebeplerin hiç umrumda değil, Eda. Sadece gel.
E: bence sen istifa etme sebebini düşün Serkan. Bende babama ayrıldığımızı en kısa zamanda söyleyeceğım.
S: niye hala söylemedin?
E: çünkü daha dün geceye kadar MUTLUYDUM! Ne ara değişti bir şey merak edecek. Ve ben ona bir şey söylemek istemiyorum.
Serkan elimi tuttu bende hemen çektim.
E: bana dokunma Serkan. Dokunma. Sadece işimize odaklanalım. Profesyonel olalım sen gidene kadar. Başka bir şey istemiyorum.
S: sadece beni bir dinlesen.. lütfen. Sana anlatmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?