S E R K A N
Eda arabaya bindi, bende hemen arabayı çalıştırdım. Eda hiç konuşmuyordu. Ben adresi sorunca kısa cevap verdi.
Tam yola koyulacaktım ki Eda konuştu.
E: niye yardım ediyorsun bana?
Gerçekten yardım ediyor muyum ona? Yoksa sadece yakınında tutmak mı istiyorum onu, intikam için?
S: zor durumdasın. Centilmen olduğum için sana yardım ediyor olabilir mıyım, sence? Insalıktan.
Benim gözlerime öyle bir baktı ki.
Gözler kalbin aynasıdır derler ya.. o söz çok doğru.
Çünkü ben bu kadının gözlerinde sadece tarifsiz bir acı görebiliyorum.E: bu dünyada centilmen diye bir şey yok.
Gözlerinden görüyorum. Bu kadın olamaz. Olmamalı. Ama emin olmam lazım.
Nasıl emin olacağım ki, asıl soru o..Hiç konuşmadan Eda'nin evine kadar sürdüm.
'Burası' dediğinde, durdum. O da hiç bir laf etmeden arabadan çıktı ve eve doğru gitti. Bende arabadan çıktım.Bahçe kapısı kapalıydı ama sanırım babası dışardaydı. Eda bir hışımla kapıyı açtı ve içeri girdi.
Must: kızım nerdeydin sen çok merak ettik seni!
E: baba konuşamam şimdi sonra konuşuruz.
Dışarıda babasından başka iki kadın daha vardı. Herhalde annesi ve kardeşi.
Babası beni gördü ve yanıma geldi. Acele içindeydi, tabi kızı merak ediyordu.
Must: şey ben sizi tanımıyorum ama kızımla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.
S: ne demek. Ben Serkan Bolat.
Diyip elimi uzattım.
Must: Mustafa Yıldız. Siz kızımı tanıyor musunuz?
S: hayır az önce tanıştık. Kendisini apartmanısında buldum, gelinliğini yakıyordu. Bazı eşyaları kırıp döktü ve balkondan aşağı attı. Dumanı farkedince hemen içeri koştum. Karşındaki otelde kalıyorum da.
Must: anladım. Çok teşekkür ederim tekrardan. Allah razı olsun. İzninizle kızımla ilgilenmem lazım.
S: tabi.
Ordaki iki kadın bana bakıyorlardı. Bakışını hiç çekmedeler. Hele ki genç olanı, Eda'nın kardeşi sanırım.
S E L İ N
Ablamı biri getirmişti eve. Yakışıklı biri. Kim bu? Daha önce hiç görmedim.
Anneme sordum.Sel: sen tanıyor musun bu adamı?
Ef: hayır, ilk kez görüyorum. Merak ettim doğrusu. Babana sorarım sonra. Gel bir bakalım Eda napmış.
Hep de konu Eda oluyor zaten. Ama benim şuan onunla uğraşacak vaktım yok.
Sel: sen git bak, benim biraz işim var. Sonra gelirim.
Ef: nereye?
Sel: geleceğım anne. Hadı öptüm.
E D A
Odamdaydım. Delirmek üzereydim. Ne yapacağımı artık bilmiyorum.
Deniz beni neden terk etti?Bir dakika.. gizli numaradan mesajlar, o yataktaki kadın kokusu. Başka bir kadın var.. ben de aptal gibi ona inandım. Ona güvenmeyi tercih ettim.
Odamdaki bir şeyleri alıp duvara attım.
O anda babam odama geldi hemen. Arkasından da Efsun abla.Must: kızım iyi mısın? Ne oluyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?