E D A
Dünya durmuştu bir kaç saniyeliğine. Sesler azalmıştı, karışık karışık geliyorlardı kulağıma.
Sizi hiç biri bıçakladı mı? Beni de hiç kimse bıçaklamadı hiç.
Ama aynı acıyı şuan hissettiğime yemin edebilirim.Nefessiz kaldığımı hissetim. Nefes alamıyordum.
Selin ve Deniz..Gözlerimin dolduğunu hissetim. Gözyaşlarım akmaya başlamıştı bile.
D: Eda, bir şey söyle. Korkutuyorsun bizi.
Ve kendime geldim. Olduklarından farkındaydım.
Benim eski nışanlım ve öz kardeşim beni sırtımdan bıçakladı.Benim öz kardeşim bana bunu yaptı.. beni bir nevi öldürdü.
D: Eda.. bir şey söyle. Bir tepki ver, bir şey yap. Korkutuyorsun beni.
E: neden?
Dedim kısık bir sesle.
Elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim ve Denize doğru bir adım atım.
Cevap alamayınca, yine sordum. Ve yine bir cevap alamayınca, kontrölümden çıktım.
E: NEDEN?!
Diye bağırdım. Denizin yakasına yapıştım.
E: SANA BİR SORU SORDUM! CEVAP VER BANA!
Deniz benden bakışını kaçırdı. Yüzüme bakamıyordu.
Sonra ona tokat attım.
E: KONUŞSANA BE! NEDEN?!
Diğer taraftan da atım tokadı.
E: YA ÖZ KARDEŞİMLE! Hiç mı vıcdanın sızlamadı?? Hı?
D: Eda.. ben çok pışmanım. Özür dilerim.. ben.
Yine tokat attım.
E: SUS. Birde düğünden önce o gün sana sormuştum. SORMUŞTUM VE BENİ APTAL YERİNE KOYDUN. MEĞER SEN KARDEŞİMLE...
D: Eda.. ben seni çok seviyorum.
Üstüne yürüdüm onun.
E: LAN BU NASIL SEVGİ?! BÖYLE SEVGİ OLMAZ OLSUN!
D: bak ben aptaldım tamam mı? Beni baştan çıkardı ve ben salak gibi onun tuzağına düştüm.. Eda ben seni hiç terk etmek istemedim... mecburdum.
E: ne? Ne diyorsun sen? Mecburdum ne demek?
D: Selin beni tehdit etti. Eğer seni nikah masasında bırakmazsam, herkesin önünde ilişkimizi açıklayacaktı. Bir an blöf yapıyor sandım ama yapıcaktı. Başka çarem yoktu yoksa herkese rezil olacaktım.
Ve bir şey anladım ki.. Selin benden gerçekten nefret ediyor.
D: sonra gelip sana her şeyi anlatıcaktım ama Efsun beni tehdit etti.
E: ne? Ne diyorsun sen? Ne tehditi? Efsun abla biliyor muydu??
D: biliyordu. Öğrenmişti. Ben sana her şeyi anlatmakla kararlıydım ama bir gün kapıma Efsun geldi. Eğer sana her şeyi anlatırsam, anneme babamın onu aldatığını söyleyecekti. Biliyorsun, annemin kalbi çok zayıf. Kaldıramazdı.
E: sende sustun..
D: söyleyemedim..
Efsun abla da biliyordu. Bir darbe daha yedim.. sonra aklıma Selin'in hamile olduğunu geldi.
E: bebeği aldıracak..
D: haberim var.
E: o masum bir cana kıyamıcak. İzin vermem. Sende sorumluluğunu alacaksın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomantikYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?